Lieksan Omakotiyhdistys
Lieksan Omakotiyhdistyksen kevätvuosikokous

Paikka: Retkiaitta, Pielisentie 33
Aika: 18.00

Kokouksen alkuun kahvitarjoilu. Kokouksessa on mahdollisuus tutustua yhdistyksen lämpökameraan ja osallistujien kesken arvotaan lämpökamera käyttöön vuorokaudeksi. Kokoukseen voi osallistua, vaikka ei olekaan jäsen. Lapset ovat myös tervetulleita kokoukseen.

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat:

– käsitellään hallituksen vuosikertomus edelliseltä toimintavuodelta, tilinpäätös sekä toiminnantarkastuskertomu

– vahvistetaan tilinpäätös ja päätetään vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle ja muille vastuuvelvollisille

– käsitellään muut hallituksen valmistelemat tai jäsenten hallitukselle vähintään yhtä (1) kuukautta ennen kokousta kirjallisesti esittämät asiat

– valitaan tarvittaessa yhdistyksen edustajat Suomen Omakotiliitto ry:n liittokokoukseen ja mahdolliset ehdokkaat Suomen Omakotiliitto ry:n hallitukseen sekä valtuustoon.