Lieksan Omakotiyhdistys

TOIMINTASUUNNITELMA vuodelle 2021

Tiedottaminen

Tiedottaminen tapahtumista ja ajankohtaisista asioista hoidetaan Lieksan Lehden välityksellä ja internetissä kotisivujen kautta, www.lieksanomakotiyhdistys.fi sekä yhdistyksen Facebook-sivuilla.

Yhdistyksen avainhenkilöiden yhteystiedot julkaistaan kotisivuilla. Lisäksi tiedotusta tehdään kauppojen ilmoitustauluilla.

Jäsenedut

Nykyisten jäsenetujen jatkuvuus varmistetaan ja neuvotellaan uusia paikallisia jäsenetuja.

Jäsenhankinta

Jäsenhankintaa jatketaan entiseen tapaan, jäsenmäärätavoite 1800 jäsentä.

Talous

Jäsenmaksu on varsinaiselta jäseneltä 29,00 eur/kalenterivuosi ja perhejäseneltä 15 eur/kalenterivuosi. Varsinaisen jäsenen maksusta jää Omakotiliitolle 20,00 euroa ja yhdistykselle 9,00 euroa. Perhejäsenen maksusta jää Omakotiliitolle 8,00 eur ja yhdistykselle 7,00 euroa

Sotaveteraanit ja sotaveteraanien lesket on vapautettu sekä Omakotiliiton että yhdistyksen jäsenmaksusta.

Muu toiminta

Esitellään yhdistyksen ja Omakotiliiton toimintaa erilaisissa paikallisissa tapahtumissa, mm. kylätapahtumissa, iltatorilla, hämärän kaupan illassa yms. Järjestetään tapahtuma lapsille, sekä yön yli kestävä teatterimatka, puutarhapäivä ja linnunpönttötalkoot. Koska vuonna 2020 ei voitu järjestää tapahtumia Koronatilanteen vuoksi, pyritään järjestämään vuonna 2021 enemmän toimintaa.

Kokoukset

Pidetään sääntömääräiset kevät- ja syyskokoukset. Hallitus kokoontuu noin kerran kuukaudessa.