14.5.2020 10.14

Erilainen kevät, mutta katse tulevaan

Kevät koitti omakotiyhdistystemme jäsenille – niin kuin kaikille meille suomalaisille – yllätyksellisenä, ja kodista on tullut entistä tärkeämpi paikka ja turvasatama.

Nyt kun kotona on tullut oltua enemmän, on moni ryhtynyt kohentamaan kotiaan ahkerasti. Omat vanhempani innostuivat maalaamaan piharakennuksia, ja kertoivat noutaneensa maalit hyvällä jäsenalennuksella RTV:stä.

Omakotiliiton yhdistyksissä jäsenet pitävät toiminnan elinvoimaisena. Jotta jäsenyys kannattaa, teemme sinnikkäästi työtä asumiskustannuksiin vaikuttaaksemme, mutta tarjoamme myös tietoa, hyötyä ja palveluja jäsenten käyttöön. , maksuton neuvonta ja talon huoltokirja tukevat kaikki oman kodin huolenpitoa.

Sähköisten kanavien kautta löytyy tietoa asumisesta, ja nyt uutuutena voit katsoa myös kevään verkkokoulutusten eli webinaarien tallenteet jäsensivuilta. Sieltä löydät vinkkejä esimerkiksi talon maalaukseen tai tärkeiden henkilökohtaisten lakiasioiden hoitamiseen. Kirjaudu jäsentunnuksilla ja käy katsomassa!

Kun kohtaamisia on ollut poikkeuskevään ja esimerkiksi messujen perumisen vuoksi vähemmän, uusia jäseniä ei ole liittynyt omakotiyhdistyksiin entiseen tahtiin. Pyydänkin apuanne hyvät jäsenet! Nyt on mahdollisuus auttaa paikallista yhdistystä: kertoa naapureille, tutuille ja ystäville jäsenyyden hyödyistä ja vaikuttamistyöstämme. Käynnistimme teidän apuanne kiittääksemme kampanjan, jossa sekä sinä että ystäväsi saatte palkinnoksi uudesta jäsenestä kivan puutarhakirjan. Teoksesta saatte inspiroivia ja käytännönläheisiä vinkkejä pihan hoitoon. Kysy siis ystävältäsi suostumus ja ilmoita hänet mukaan joukkoomme! Täyttäkää liittymislomake 31.5. mennessä tästä.

Hyvää kevättä kaikille, ollaan yhteydessä!

Katja
talous- ja kehityspäällikkö