Asikkalan vapaa-ajan asukkaat

Loppuvuoden jäsenyys maksutta!

Syyskampanjan aikana 1.9.-31.12.2018 jäseneksi voi liittyä  maksutta, ja pääset heti hyödyntämään etuja veloituksetta!
Jäsenmaksu on maltillinen 30 € vuodessa.

Tule mukaan yhdistykseen, tule vaikuttamaan mökkikuntasi asioihin!

Asikkalan kauniissa lomakunnassa on 4000 vapaa-ajan asuntoa. Kesäisin kunnan väkimäärä nelinkertaistuu, kun vapaa-ajanasukkaat, me Vaparit, tulemme mökeillemme. Vaparit tuovat kuntaan elämää, kysyntää yrittäjien palveluille ja alueen kaupoille.

Asikkalan Vaparit perustettiin valvomaan vapaa-ajanasunnon omistajien etuja. Me yhdistyksessä haluamme edistää ja kehittää vapaa-ajan asumisen asumismuotoja sekä parantaa asumisviihtyvyyttä.
Yhdistys on poliittisesti sitoutumaton. Toimimme sillanrakentajana Asikkalan vapaa-ajan-asukkaiden ja paikallisten palvelutarjoajien välillä. Järjestämme vuosittain Kesäfoorumin ja osallistumme Kesäpostin toimittamiseen.
Toimimme aktiivisesti Asikkalan kunnan viranhaltijoiden ja luottamusmiesten kanssa. Olemme antaneet lausuntoja kaavoituksesta sekä kunnan strategiasta ja tulevaisuuden suunnitelmista. Kauttamme voit vaikuttaa Asikkalan kunnan kehittämiseen!
Asikkalan vapaa-ajan asukkaat ry on Omakotiliitto ry:n ja Vapaa-ajan asukkaiden liitto ry:n jäsenyhdistys. Liittymällä Asikkalan vapaa-ajan asukkaisiin, Vapareihin, liityt samalla myös Omakotiliittoon ja Vapaa-ajan asukkaiden liittoon.

Katso jäsenedut www.omakotiliitto.fi/jasenelle

On tärkeää, että mahdollisimman moni asikkalalainen vapaa-ajanasukas liittyisi jäseneksi. Vain riittävän vahvalla mandaatilla alueen vapaa-ajanasukkailta meillä on neuvotteluvoimaa vaikuttaa kunnan ja alueviranomaisten päätöksentekoon!

Vaparit_Transparent
vaal_logo._155

Tulostettava liittymislomake avautuu tästä >>AsikkalanVaa2018-postilaatikkomainos (pdf) (357.9 KB)