Asikkalan vapaa-ajan asukkaat

VALOKUVAKILPAILUN SÄÄNNÖT

Kilpailun järjestää Asikkalan vapaa-ajan asukkaat ry. Kilpailuaika on 1.5.-15.8.2024.

Kilpailun aihe on KAUNEIMMAT LUONNONKUKAT ASIKKALASSA ja kilpailu on avoin kaikille vapaa-ajan asukkaille lukuun ottamatta yhdistyksen hallituksen jäseniä. Kilpailuun osallistutaan digikuvilla, jotka toimitetaan jpeg-muodossa matalaresoluutiokuvina (esim. 1620 x 1080 px/72 dpi). Järjestäjä pyytää tarvittaessa palkituista kuvista korkearesoluutiokuvat.

Kilpailukuva ei saa olla aikaisemmin julkaistu. Kuvan tulee olla osallistujan itsensä ottama. Kuvaajalla on oltava kuvaan täydet oikeudet ja kotirauhan tms. suojan piirissä kuvatuilta alueilta on oltava lupa kuvan julkaisuun.

Kuvat lähetetään sähköpostilla osoitteeseen kati.vankka@elisanet.fi. Kirjoita lähetyksen aiheeksi Valokuvakilpailu. Lähetyksen saatteeseen kirjoitetaan kuvan nimi sekä kuvaajan nimi, osoite ja puhelinnumero.

Kilpailun järjestäjällä Asikkalan vapaa-ajan asukkaat ry:llä on oikeus julkaista palkitut kuvat kilpailun tulosten esittelyn yhteydessä ilman erillistä korvausta internet-sivuillaan ja lehdistötiedotteissaan. Kuvien luvaton luovuttaminen kolmannelle osapuolelle on kielletty. Kilpailuun osallistuvien kuvien tekijänoikeudet säilyvät kuvaajalla. Järjestäjä voi julkaista kilpailuun osallistuneita palkitsemattomia kuvia kuvaajan luvalla ja erikseen sovittavaa korvausta vastaan. Järjestäjä ei saa ilman kuvaajan lupaa muokata ja muuttaa kuvan sisältöä tai rajausta. Kilpailun järjestäjä sitoutuu käsittelemään kuvia huolellisesti.

Yhdistyksen hallitus valitsee kilpailun voittajat lähetettyjen kuvien perusteella syyskuun hallituksen kokouksessaan.

Palkinnot: 1. palkinto lahjakortti 80 € Viherkukka -myymälään, 2-5. palkinnot puutarhaan liittyviä kirjoja.