Paremman asumisen puolesta

Vuotovahti

LähiTapiola Vellamon ja Lahden Seudun Omakotiyhdistyksen yhteistyö alkaa
-  Vesivuotovahti (Grohe) jäsenille ilmaiseksi

LähiTapiola Vellamo ja Lahden Seudun Omakotiyhdistys ovat sopineet yhteistyöstä. LähiTapiola Vellamo haluaa elämänturvayhtiönä tuoda mielenrauhaa ja ennaltaehkäistä vahinkoja. He haluavat myös varmistaa, että sinun turvasi on kunnossa ja sinä saat mahdollisimman paljon apua arkeesi myös vakuutusyhtiöstä. Tämän vuoksi kumppaniksi valikoitui paikallinen LähiTapiola Vellamo.

Vakuutusala elää murrosaikaa ja ala muuttuu kovaa vauhtia. Vakuutukset kannattaa tarkastuttaa muutaman vuoden välein monestakin syystä:

• Vakuutussisällöt muuttuvat - Kun olet itse ajan tasalla vakuutuksistasi ja vakuutusyhtiön palveluista, saat parhaan vastikkeen vuosimaksuillesi.
  • Vakuutustuotteisiin sisällytetään yhä enemmän palveluita, jotka ovat auttamassa arjen pienimmissäkin murheissa. LähiTapiola Vellamo tarjoaa mm. etälääkäripalvelut ihmisille ja lemmikeille helposti ja kätevästi mobiilisovelluksessa ja puhelimessa. Lue lisää: www.lahitapiola.fi/terveyshelppi ja www.lahitapiola.fi/lemmikkihelppi.
  • Uusimpana palveluista LähiTapiola Vellamo tarjoaa asiakkailleen pilottina vesivuotovahtipalvelun, joka valvoo kosteutta ja lämpötilaa, havaitsee vesivuodot, hälyttää vuodosta ja sulkee vedentulon automaattisesti. Vesivuotovahtilaite asennetaan osaksi talon putkistoa. Tutustu miten laite toimii käytännössä tästä.

Kampanja-aika 20.5.-20.6.2019 - Ole nopea!

Yhteistyön aluksi LähiTapiola Vellamo tarjoaa Lahden Seudun Omakotiyhdistyksen jäsenille määräaikaisen kampanjan, jossa 50 ensin ilmoittautunutta saa Grohen älykkään vesivuotovahtipalvelun veloituksetta (palvelun arvo asennuksineen on noin tuhat euroa).

Edun saat, kun

• teet kotivakuutuksen LähiTapiola Vellamoon
  • olet tai sinusta tulee LähiTapiola Vellamon kokonaisasiakas
  • omakotitalosi on rakennettu 1950-1990 luvulla ja se sijaitsee Lahdessa tai Hollolassa
  • talossasi on vesimittarin läheisyydessä pistorasia
  • sinulla on langaton verkkoyhteys (wifi), joka yltää vesimittaritilaan
  • käytät älypuhelinta (Android tai IOS).

Lisäjäsenetu sinulle

• Lahden Seudun Omakotiyhdistyksen jäsenet, jotka ovat myös LähiTapiola Vellamon asiakkaita saavat lahjaksi sammutuspeitteen. Jätä yhteystietosi alla olevaan sähköpostiin aiheella SAMMUTUSPEITE, niin LähiTapiola Vellamo lähettää sen sinulle postitse.

Lähetä yhteydenottopyyntö: sinikka.paaso-rantala@lahitapiola.fi

Lähitapiola logo