Paremman asumisen puolesta

Kyllikintien Kierrätystempaus

Älä ruoki lamaa- kierrätä kamaa!

Kyllikintien kierrätystempaus tarjoaa tänä vuonna vanhojen tuttujen kuvioiden rinnalla myös uusia elementtejä. Liitteen tiedostosta käy ilmi, mitä kaikkea urbaanikierrätyksen ilmoisessa menossa tänä vuonna on tarjolla!

Pop Up -kirpputorimarket Punaisen Pörssin ämpärinkeruukampanja rantautuu Lahden toukokuun kuukausimarkkinoille. Keskiviikkona 8.5. kello 9-14 Punaisen Pörssin edustaja vastaanottaa kuukausimarkkinoilla kansalaisten ylijäämä-ämpäreitä jakaakseen ne ilmaiseksi Kyllikintie kierrätystempauksen yleisölle. Punaisen Pörssin edustaja ottaa vastaan kaikki ämpärit materiaaliin ja väriin katsomatta, kunhan ämpärit ovat ehjiä ja siistejä.
Ämpäreiden vastaanottopiste sijaitsee markkinatorilla Päijät-Hämeen Jätehuolto oy:n Serristopin ja ympäristöneuvonta-auto Kaislan yhteydessä. Kiitokseksi 50 ensimmäistä lahjoittajaa saa harmaan käenkukan siemeniä. Harmaa käenkukka on kaunis, aurinkoisen paikan kaksivuotinen kukka.

Löydät Kyllikintien kierrätystempauksen Facebookista nimellä Kyllikintien kierrätystempaus 2019 ja kuukausimarkkinoiden ämpärinkeruukampanjan nimellä Ämpäreitä - onko heitä?

Tarkempi esite löytyy tästä linkistä.Kyllikintien kierrätystempaus 18.5.2019 klo 10-14 (pdf) (536.5 KB)

Teija Horppu
 teija.horppu@thor-viestinta.fi

Elämääsi eivät ensisijaisesti määrää
ulkoiset edellytykset ja olosushteet,
vaan ajatukset, jotka pyörivät mielessäsi.
                         - Norman Vincent Peale