Paremman asumisen puolesta

Verisure - Suomen suosituin kotihälytin

Verisure jäsenetu

Turvaa kotisi Suomen suosituimmalla hälytysjärjestelmällä

Suomen suosituimman hälytysjärjestelmän toimittajana toimimme 30 sekunnissa murron tai tulipalon sattuessa. Hälytyskeskuksemme valvoo kotiasi ympäri vuorokauden turvatakseen kotisi ja kaiken sinulle rakkaan.

Etuna tarjoamme Omakotiliiton jäsenelle

✓ Ilmaisen kodinturvakartoituksen

✓ Verisure paketteitteihin alennusta 100 €

Alennus koskee vain uusia tilauksia Omakotiliiton jäsenille. Alennusta ei voi yhdistää muihin kampanjoihin tai tarjouksiin.

Soita ja lunasta etusi numerosta 010 217 9110 tai jätä yhteydenottopyyntö: www.verisure.fi/omakotiliitto

Verisure on Suomen suosituin kotihälytin

Verisure tarjoaa  valvotun murto- ja palohälytysjärjestelmän, joka sisältää kamerailmaisimen. Kuvien avulla hälytyskeskuksen päivystäjät varmistavat hälytyksen syyn ja voivat tarvittaessa lähettää apua nopeasti paikalle.

Verisure on suojannut koteja yli 25 vuotta ja yritys on osa Securitas Direct –ryhmää. Suomessa asiakkaita on jo 60 000.

Kuinka hyvin sinun kotisi on suojattu murroilta ja paloilta? Se selviää helposti, kun varaat maksuttoman kodin turvakartoituksen. Turvakartoituksessa Verisuren Security Expert käy kanssanne läpi kodin turvallisuutta ja kertoo Verisuren suositukset esimerkiksi kotimurtojen ennaltaehkäisyyn, paloturvallisuuden parantamiseen kotona ja poissaollessa sekä läheisten turvallisuuden parantamiseen.Verisuren kodin turvakartoitukseen voit tutustua katsomalla videon.