Kihniön kausi- ja omakotiasukkaat ry

Marraskuun lopussa sähköpostilaatikkoihin kolahti taas viesti kausiasukkaille Kihniön ja Parkanon alueella.

Kehitys-Parkki Oy on alkanut systemaattisesti ottaa toiminnassaan huomioon myös alueen kausiasukkaat. Kehitys-Parkki Oy on Parkanon kaupungin ja Kihniön kunnan omistama kehitysyhtiö, joka muodostuu elinkeino- ja matkailupalveluista.

Parkanon kaupunki ja Kihniön kunta ovat suosittuja kesäasuntokuntia. Kehitys-Parkki Oy toteutti kyselyn kesäasukkaille huhtikuussa 2018. Kyselyn vastausten perusteella kehitetään kyselyssä esiin nousseita asioita, sillä kesäasukkaat ja lomailijat ovat alueen elinkeinoille että yhteisöllisyydelle tärkeitä.

Suurin osa vastaajista toivoi sähköistä uutiskirjettä kesäasuntokunnan ajankohtaisista asioista, ja niinpä uutiskirjeitä onkin jo lähetetty kesäasukkaille. Tarkoituksena on kehittää muutoinkin kuntien tiedottamista ja palveluja yhteistyössä alueen yritysten kanssa.

ote KP meilistä