Kihniön kausi- ja omakotiasukkaat ry

RITVA KOIVISTO KIHNIÖN YHDISTYKSEN JOHTOON

Kihniöläissyntyinen Ritva Koivisto Parkanosta valittiin Kihniön Kausi- ja omakotiasukkaat ry:n uudeksi puheenjohtajaksi yhdistyksen syyskokouksessa Kihniössä. Nykyinen puheenjohtaja Pentti Torkko jatkaa yhdistyksen varapuheenjohtajana.

Ritva Koiviston ensisijaisena tavoitteena on yhdistyksen jäsenmäärän kasvattaminen, sillä yhdistys pyrkii saamaan jäsenikseen myös kihniöläisiä omakotiasukkaita. Yhdistys perustettiin aikanaan ajamaan ensisijaisesti mökkiläisten etuja, mutta laajensi tämän vuoden alussa toimintaansa myös omakotitaloasukkaille.

Yhdistys kuuluu Omakotiliittoon ja tarjoaa sen kautta merkittävät jäsenedut ja edunvalvonnan jäsenilleen.

Uusi puheenjohtaja pyrkii myös saamaan paikalliset yrittäjät tarjoamaan paremmin palveluitaan jäsenistölle.

Tervetuloa mukaan toimintaan!

Yhdistyksen tarkoituksena on koota yhteen alueemme kausiasukkaat. Yhdessä  voimme vaikuttaa paikallisesti mm. kunnan elinvoimaan, kaavoitukseen, ympäristöön, turvallisuuteen sekä asumisviihtyvyyteen. Tehdään meidän kunnasta paras mahdollinen paikka asua myös kausiasukkaille!

Edunvalvonnan lisäksi yhdistys voi järjestää myös paikallista toimintaa kuten luentoja asumisen asioista, kasvinvaihtopäiviä, kylätapahtumia, yms. Ota yhteyttä ja kerro, minkälaista toimintaa sinä kaipaisit alueellemme!

Yhdistyksestä löytyy aina samanhenkisiä ystäviä, joten sinun on myös helppo toteuttaa itseäsi yhdistyksen kautta.

Kihniö_markkinat1