Kihniön kausi- ja omakotiasukkaat ry

Kihniön kaikille loma-asujille avautuu oma kohtaamispaikka, kausiasukkaiden kahvila, Kihniön Vanhassa Puumilassa, Kuruntie 1-3, joka kuukauden viimeisenä lauantaina.

Jokaisena lauantaina on myös teemaluento. Aihepiirit ovat jäteneuvonnasta turvaratkaisuihin, remonttiluvista kausiasukkaiden palveluihin.

• La 26.1. klo 12-16 Kahvilan avajaiset
  • La 23.2. klo 12-16 Vapaa-ajan asunnon turvaratkaisut, ryhmäpäällikkö Lotta Myllymäki, Verisure Oy (luento klo 13)
  • La 30.3. klo 12-16 Vapaa-ajan asunnon kunnostukset ja laajennukset – mitä lupia ja miten? Rakennustarkastaja Raisa Karinsalo-Manninen Kihniön kunnasta (luento klo 13)
  •  La 27.4. klo 12-16 Jäteneuvonta, jäteneuvoja Oona Salo, Etappi Oy (luento klo 13)
  • La 25.5. klo 12-16 Omakotiliiton ja Kihniön kausiasukkaiden palvelut ja toiminta, järjestöpäällikkö Sami Toivanen, Suomen Omakotiliitto (luento klo 13)

Kahvilaa emännöi Anneli Antila tiimeineen.

puumila sisältä
Kihniöläisiä koolla Puumilassa raittikävelyn jälkeen 2018.