Asikkalan vapaa-ajan asukkaat

Asuntomessut Porissa 6.7.-5.8.2018

Omakotiliiton jäsenillä on nyt mahdollisuus ostaa ennakkoliput Asuntomessuille Poriin 20% alennuksella! Omakotiliiton jäsenten lippukauppa löytyy Asuntomessujen sivuilta >>

Porilaisuus, naapurit, tulevaisuus ja hyvä arki – näistä on ensi kesän asuntomessut Porissa tehty

Porin keskustan kupeeseen Karjarantaan rakentuu 28 pientaloa, 1 korjausrakentamiskohde, 1 rivitalo, palvelutalo sekä päiväkoti. Yhteensä messuilla voi tutustua asumiseen 34 messukohteessa.

Messualue esittelee modernia pientalokaupunkiasumista, johon on otettu vaikutteita puutalokaupunginosista. Vaikutteet näkyvät muun muassa rakennusten sijoittumisessa ja pihojen tehokkaassa käytössä. Messujen teemaviikot tarjoavat messukävijöille tukun älykkäitä konsteja, joilla jokainen voi muuttaa omaa elämäänsä pykälän onnellisemmaksi ja helpommaksi. Porilaisten viikolla nostetaan Pori ja porilaisuus framille, naapurien viikolla keskiöön nousevat naapuriapu ja yhteisölliset asumisratkaisut, tulevaisuusviikolla suunnataan katse kehitykseen ja älykkäisiin asumisratkaisuihin, lopuksi hyvän arjen viikko antaa kattavat eväät palata kesälomilta takaisin sujuvaan arkeen.

Heinäkuu on Porissa oikea tapahtumien superkuukausi, kun samaan aikaan on käynnissä Asuntomessujen lisäksi Pori Jazz ja SuomiAreena.

Osta siis messulippusi ajoissa – nyt ennakkoliput jopa 20 % alennuksella!

Huom. Tarjoushintaisia lippuja on rajoitettu määrä.

Lippukauppaan pääset tästä!

Nähdään Asuntomessuilla Porissa kesällä 2018!
Asuntomessut_Pori_messualue
Poriin rakentuu asuinalue, jossa voi elää vauvasta vaariin. Messualueen kartan saat suuremmaksi klikkaamalla.