Tuusulan Omakotiyhdistys

HYRYLÄN SEUDUN OMAKOTIYHDISTYKSEN  PERINTEINEN

RIIAN MATKA 25.05. – 27.05.2017

1. 1. Päivä 25.05.2017

Saapuminen Tallinnaan, josta bussimatka Viron halki kohti Riikaa.
Rajalla pysähdys ja käynti kaupassa. Bussimatka jatkuu kohti Riikaa. Matkalla tutustumiskäynti Münchhausenin museossa. Kuuluisan fantasiamestarin Karl Friedrich Hieronymus von Münchhausenin museo sijaitsee Duntessa – tykin ammuksen etäisyydellä Riiasta (55 km). Se on museo - uni, jossa asuu ilo ja sukkeluus. Pysyvä historiallinen näyttely "Münchhausenin maailma" tarjoaa mahdollisuuden tutustua paroniin prinssi Anton Ulrichin laahuksenkantajana Ukrainan aroilla sekä armeijan upseerina Venäjän hovissa, rakastavana aviomiehenä, kiihkeänä metsästäjänä sekä loisteliaana kertojana, joka yrittää nauttia elämästä ja samalla säilyttää taidon nauraa itselleen ja muille, nähdä maailman, joka on erilainen. Riiassa majoitus Radisson Blu Daugava hotellissa. Illallinen.

1. 2. Päivä 26.05.2017

Aamupäivällä kaupunkikierros Riiassa ja retki Jurmalaan. Riian kierroksen aikana tutustumme tunnetun hansakaupungin menneisyyteen. Näemme Mustapäiden Veljeskunnan talon, Raatihuoneen, rakennusryhmän ” Kolme Veljestä”, Kiltojen talot, kirkot ym.
Riikalaisten kesäpaikka Jurmala on viehättävä pikkukaupunki pitkin Riian lahden rannikkoa koostuen useammasta entisistä kalastajakylistään Vihreyden keskeltä löytyy ainutlaatuista puuarkkitehtuuria sekä upeita nykyaikaisia huviloita. Jurmalaa tunnetaan myös elokuva – ja musiikkifestivaalien tapahtumapaikkana. Lounasretkipäivän aikana. Illallinen ravintolassa Lido /elävää musiikkia. Yöpyminen Riiassa Radisson Daugava hotellissa.

1. 3. Päivä 27.05.2017

Aamiaisen jälkeen käydään Riian torilla. Vapaata omatoimista aikaa Riiassa.
Paluumatka Riiasta Tallinnaan. Lounas matkan aikana. Tallinnasta laivamatka Helsinkiin.

Matkan hinta
Matkan hinta on 385.-€ hlö/2hh ja 1 hh 455.-€  jäsenille
(muille hinta 400€/2hh huone ja 470€ /1hh huone).

Hinta sisältää
Hinta sisältää: majoitus neljän tähden Hotelli Radison Daugavassa aamiaisella 2hh/ 1hh, Laivaliput kansipaikoin, aamiainen laivalla. Hotellissa on kuntosalin, uima-altaan ja saunan rajaton käyttöoikeus.

Sisäänpääsy ja opastus Munchausenin museossa.

25.5 illallinen hotellissa

26.5 lounas

26.5 illallinen ravintola Lidossa, jossa elävää musiikkia

27.5 lounas matkalla

Kuljetus: oma bussi mukana koko matkan.

Lähtö 25.5 Hyrylästä klo 5.30 paikkeilla, noutopaikoista kiertoluettelo tulee myöhemmin, satamassa pitää olla klo 6.30 josta Tallinkin laiva lähtee klo 7.30

Satamaan suoraan tulevat tuovat laukut PS-Bussin linja-autoon klo 6.30, jossa yhteydessä saavat matkaliput.

Laivan lähtö  7.30. Sisään viimeistään 7.00

Peruutusehdot: Koko peruutus kuluitta 1 kuukausi ennen matkaa, henkilö peruutus kuluitta 14 vrk ennen matkaa

Vastuullinen matkanjärjestäjä, PS-BUSSI OY/INTONMATKAT Into Saarinen 0400453490

Omakotiyhdistyksen matkavastaavana toimii tällä kertaa Päivö Kuusisto. Hänelle ilmoittaudutaan 10.4.2017 mennessä: paivo.kuusisto@icloud.com tai p. 0400 418 499.

Matka tulee maksaa 15.4.2017 mennessä erillisellä viitteellä yhdistyksen tilille FI86 1366 3006 1036 34. Viitteet toimitetaan sähköpostitse.

Matkalle otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä 45 ensimmäistä Hyrylän Seudun Omakotiyhdistyksen jäsentä. Yksi jäsen per talous riittää. Jäsenhinta on voimassa kaikille saman talouden jäsenille. Muille hinta 400€/2hh huone ja 470€ / 1hh huone. MYÖHEMMIN ilmouttautuneet  Kysykää Päivö Kuusistolta tilanne. Matkahan on 25-27.5.2017.