Paremman asumisen puolesta

Kevätkokous pidettiin 9.4.2024

Kevätkokous pidettiin jäsenistölle ti 9.4.2024 klo 18 alkaen Cafe Cabriolen yläkerrassa Porvoossa. Kokouksessa käsiteltiiin sääntömääräiset asiat eli 2023 tilinpäätös, toimintakertomus, toiminnantarkastajien lausunto - jotka hyväksyttiin ja hallitukselle myönnettiin vastuuvapaus sekä valittiin edustus liiton toimintoihin ehdolle. Kiitos laajalle osallistujamäärälle!

Riidaton talokauppa -info

Kevätkokouksen jälkeen saimme runsaasti tietoa ja vinkkejä ns. riidattoman talokaupan toteutumiseen, josta suurkiitos erinomaisista tiedoista ja esimerkeistä kuntotarkastusasiantuntija Kim Malmivaaralle, liiketoimintajohtaja, Insinööritoimisto Raksystems Oy (ks. liite Hyvä_Kuntotarkastus_Porvoo_Okt-yhdistys_09042024 (pdf) (3 MB)) sekä Omakotiliiton kumppanille; lakineuvontajuristi Janne Nuutiselle, toimitusjohtaja, asianajaja, varatuomari, Asianajotoimisto Tammer-Juristit Oy. Osallistujia ja mielenkiintoisia kysymyksiä sekä keskustelua oli runsaasti, josta kiitos myös osallistujille!