Paremman asumisen puolesta

Sääntömääräinen syyskokous pidettiin 19.11.2020

Syyskokous vahvisti jäsenmaksuksi 25 € vuodeksi 2021.

Vuodelle 2021 hyväksytty toimintasuunnitelma on esitetty "Toiminta" - sivulla.

Hallituksen puheenjohtajana jatkaa Tiina Whiley ja hallituksen jäseninä jatkavat Kim Andersson, Henry Lukkari, Hannele Luukkainen, Tuula Mäenpää, Virpi Pakaslahti, Tapani Rautiainen ja Simo Ruuska.

Syyskokouksen jälkeen Porvoon kaupungin kaavoittaja Pekka Mikkola piti ansiokkaan esityksen ajankohtaisista kaavoitusasioista.

Sääntömääräinen kevätkokous pidettiin 12.8.2020

Eduskunnan päätöksen mukaisesti yhdistykset voivat koronaepidemian vuoksi tänä vuonna siirtää sääntömääräiset kevätkokoukset pidettäviksi syyskuun loppuun mennessä 2020. Yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous pidettiin ennakkotiedon mukaisesti 12.8.2020. Kokouksessa käsiteltiin sääntömääräiset asiat, eli kokouksessa käsiteltiin vuoden 2019 tilinpäätös, toimintakertomus ja toiminnantarkastajien kertomus.

Kokouksen päätöksiä:

1. päätettiin vahvistaa tilinpäätös vuodelta 2019
  2. päätettiin myöntää vastuuvapaus hallitukselle ja muille vastuuvelvollisille vuodelta 2019
  3. päätettiin, että Simo Ruuska toimii yhdistyksen edustajana Suomen Omakotiliiton ja liiton Uudenmaan piirin kokouksissa
  4. päätettiin, että Simo Ruuska toimii yhdistyksen ehdokkaana Suomen Omakotiliiton liittovaltuuston varsinaiseksi jäseneksi, toissijaisesti sen varajäseneksi sekä hallituksen jäseneksi tai varajäseneksi.

Kokouksessa luovutettiin Suomen Omakotiliitto ry:n viiri Veikko Poutaselle kiittäen häntä pitkäaikaisesta ja ansiokkaasta työstä yhdistyksemme toiminnan hyväksi !

Sääntömääräinen syyskokous pidettiin 20.11.2019

Syyskokouksessa vahvistettiin jäsenmaksuksi 25 € vuodeksi 2020.

Lisäksi vahvistettiin toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2020 ja valittiin hallituksen jäsenet erovuorossa olleiden hallituksen jäsenten ja eroa hallituksen jäsenyydestä pyytäneiden Veikko Poutasen ja Sanna Piitulaisen tilalle.

Hallituksen puheenjohtajana jatkaa Tiina Whiley ja hallituksen jäseninä jatkavat Tuula Mäenpää, Tapani Rautiainen, Håkan Malmlund, Kim Andersson, Simo Ruuska ja Henry Lukkari. Uusiksi hallituksen jäseniksi valittiin Hannele Luukkainen, Antti Korpela ja Virpi Pakaslahti.

Kiitokset Veikolle ja Sannalle panoksestanne hallituksessa ja tervetuloa Hannele, Antti ja Virpi hallituksen jäseniksi!

Syyskokouksen jälkeen Päivi Linteri piti ansiokkaan esityksen aiheesta ”Omakotitalon ratkaisut sähköauton lataukseen”. Voit tutustua Päivin esitykseen viereisen linkin kautta Porvoon Omakotiyhdistys_20112019_jaettava (pdf) (5 MB)

Sääntömääräinen kevätkokous pidettiin 3.4.2019

Kevätkokouksessa käsiteltiin vuoden 2018 tilinpäätös ja toimintakertomus sekä toiminnantarkastajien kertomus. Hallitukselle ja muille vastuullisille myönnettiin yksimielisesti vastuuvapaus. Kiitokset osallistujille aktiivisesta kokouksesta !

Kokouksen jälkeen Porvoon ympäristönsuojelutarkastaja Pirkko Paatero piti esityksen puun puhtaasta polttamisesta ja yhdistyksemme hallituksen jäsen Tapani Rautiainen opasti tulisijojen oikeaa käyttöä. Molemmat ansiokkaat esitykset löytyvät klikkaamalla alla olevia linkkejä.

Kuivaa asiaa_Pirkko Paateron esitys 3.4.2019 (pdf) (3.6 MB)

Tulisijojen käyttö_Tapani Rautiaisen esitys 3.4.2019 (pdf) (1.7 MB

Lisätietoa puun poltosta ja ohjeita puuvajan rakentamiseksi löytyvät esim. HSY:n sivustolta.

Sääntömääräinen syyskokous pidettiin 21.11.2018

Kiitos osallistujille aktiivisesta illasta !

Syyskokouksessa käsiteltiin hallituksen kokoonpano, toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2019. Hallituksessa vaihtui kaksi jäsentä ; Tuomo Hyvönen ja Pirkko Paappanen siirtyivät yhdistyksen jäseniksi ja tilalle tulivat Sanna Piitulainen ja Håkan Malmlund. Kiitos Tuomolle ja Pirkolle ! Tervetuloa Sanna ja Håkan !

Kokouksen jälkeen kuulimme sisustussuunnittelija Sanna Piitulaisen (Studio Piitulainen) esitelmän "Miten käytän sisustussuunnittelijan palveluja pienissä ja suurissa remonteissa?"

Porvoolainen sisustussuunnittelija ja Talostakoti-blogia pitävä sisustusbloggari Sanna Piitulainen kertoo työstään, sekä sisustussuunnittelun vaiheista, ja siitä miten suunnittelijaa voi hyödyntää erilaisissa kodin remonteissa. Sannan oma koti esiteltiin tänä syksynä suositussa Suomen Kaunein Koti-ohjelmassa, ja tuomaristo äänesti heidän kotinsa mukaan finaaliin.