Hyvinkään Seudun Omakotiyhdistys

Hyvinkään Seudun Omakotiyhdistyksen jäsenen hallinnoima Airbnb majoituskohde Hyvinkään Nopossa. Majoituspalvelut Oy Vixen Ab

Jos järjestät juhlat ja tarvitset majoitusta vieraillesi tai olet vaikka menossa Hyvinkäällä pidettäviin hää- tai muihin juhliin, voit varata majoituksen itsellesi ja koko seurueellesi.

Voit vuokrata joko koko kauniin, modernin omakotitalon (10 hengelle) tai yksittäisiä makuuhuoneita (1–2 hengelle), katso kohteiden tiedot tästä linkistä: www.airbnb.fi/users/56858272/listings

Jäsenalennus -10 % kustakin varauksesta.

Huomaa, että sinun tulee rekisteröityä tai kirjautua sisään sivustolle Airbnb, että voit tehdä varauskyselyn Airbnb -sovelluksen kautta majoittajalle kohdasta OTA YHTEYTTÄ MAJOITTAJAAN. Älä tee varausta loppuun ennen kuin olet ottanut yhteyttä majoittajaan. Vain täten toimiessasi voit saada jäsenalennukset -10%.

Tärkeä huomioida: Lisää viestiin majoittajalle, että olet Hyvinkään Seudun Omakotiyhdistyksen jäsen. Näin saat -10% jäsenalennuksen.

Lähetä majoittajalle ensin majoituspyyntö Airbnb sivuston kautta ja pyydä samalla huomioimaan jäsenalennus.

Majoittajan puhelinnumero tarpeellisia lisätietoja tai ohjeita varten: Karin Rosenlew +358 40 048 9997