Kuulutko omatoimisten heimoon? Et ole yksin. Löydä oma yhteisösi!

Jäsenedut omakotiyhdistyksen jäsenille.

Keski-Karjalan Omakotiyhdistyksen omatalkkaripalvelu, Kiteen alueella.

Ahkera Apupoika toimii Kiteen alueella Omakotiyhdistyksen omatalkkaripalvelussa meidän työnsuorittajana.

Yritys tekee monenlaisia pihatöitä ruohonleikkuusta halkohommiin, eli kaikki hommat kelpaa. Tekee kaikki työt reippaasti ja laadulla. Työntekoalueena on Kiteen seutu. Työ on kotitalousvähennys kelpoista ja kaikenlainen työ kelpaa.

Omakotiliiton jäsenille palvelu maksaa alkaen 10 €/h, normaali veloitus alkaen 12 €/h. Alennus tulee näyttämällä voimassa olevaa Omakotiliiton jäsenkorttia. Yritys 4H yritys ja vakuutukset kunnossa. Yritys laskuttaa palvelun suoraan, omakotiyhdistys on vain neuvotellut palvelun jäsenien käyttöön.

Yhteydenotot Joel Laitinen puh. 045 3598888, s-posti ahkeraapupoika@gmail.com

PKS Sähkökauppa

Sähköenergian kuukausimaksusta 50 % alennus, tekee vuodessa 27 €.

LVI-Bioneerit (Kitee), Savonlinnan LVI ja Myller (Joensuu)

- Keittiön, wc, suihkuhanat -25 %
- Wc istuimet ja kalusteet - 20 %
- Ilmastointiputket ja osat - 35 %
- Vesiputket ja osat - 30 %
- Konposiittiputket ja osat - 30 %
- Vesipumput ja kiertovesipumput - 25 %
- Kupariputket ja osat - 30 %
- Sinkityt putket ja osat - 35 %
- Mustat putket ja osat - 35 %
- Ilmastointikoneen suodattimet - 30 %

Omakotiyhdistyksen jäsenille tarjoamme ensimmäisen työtunnin puoleen hintaan, jos työ kestää yhden kokonaisen työpäivän. Lisäksi työn kestäessä yli kaksi työpäivää, veloitamme yhden työpäivän osalta vain toisen matkakorvauksen. Kuitenkin enintään 50 km matkan. Matkustukseen käytetty aika veloitetaan tuntuveloitushinnaston mukaisesti.

Joensuun Viherkeskus (Reijola ja Onttola)

Omakotiliiton jäsenkortilla 10 % alennus tuotteista.
Koskee kaikkia Pohjois-Karjalan piirin jäseniä.

Matkailukeskus Pajarinhovi

antaa yhdistyksen jäsenille (koskee myös perhettä ja avo- tai aviopuolisoa) 20%:n alennuksen pääsylipuista Pajarinhovin kylpylään, Kiteen Eläinpuistoon ja Pajarinhovin normaalihintaisesta majoituksesta. Edunsaajan on todistettava jäsenyys ko. jäsenyys voimassa olevalla jäsenkortilla ja henkilökortilla.

K-Rauta Hurri Ky

Alennukset tuotteista 5-20 %, tuoteryhmistä riippuen. Uusi etu 07.12.2016 alkaen, henkilöauton peräkärrin vuokraus hintaan 15 €/päivä. Normaali hinta 20 €/päivä. Ostaessasi tuotteita liikkeestä (Hurri Ky) jotka haluat kuljettaa itse, saat peräkärrin veloituksetta käyttöösi. Peräkärrin varaus ennakolta liikkeestä, näin varmistat että saat sen haluamaasi ajankohtaan.

EV-Sähkö Oy

Lisäalennus normaali alennusten päälle 10 % tuotemyynnistä.

Koneliike J. Hyttinen

Ohjehintaisista tuotteista 10 % alennus.

Televirmi Oy

Matkapuhelin ja tietokonetarvikkeet 10 % alennuksella.

Sisustus Laukkanen, (Värikkäät ketjun jäsenliike).

Yleisalennus tuotteista -12 %, ei koske tarjoustuotteita.
Kaakelit ja tarvikkeet -15 %, ei koske tarjoustuotteita.

PK-Rengas Oy Kitee

Renkaiden kausisäilytys 10 %.

Sähköasennus Mirotex Oy

Omakotiyhdistyksen jäsenet saavat jäsenetu liikkeeltä 3 € alennuksen normaalista tuntihinnasta, tätä etua eivät muut saa. Sähkötarvikkeista vähintään 20 % alennus. Alennuksen saa voimassa olevalla jäsenkortilla.

Mirorent Oy

(konevuokraus). Omakotiyhdistyksen jäsenille yhtiö antaa 10 % alennuksen normaalista vuokrahinnasta. Kyseistä alennusta eivät yksityisasiakkaat saa ilman omakotiliiton jäsenyyttä.

Metsätyö T. Koponen Oy

Pihapuiden kaadot, hoitoleikkaukset, kuntotutkimukset ja kantojyrsintää. Yhdistyksen jäsenet saavat normaalihintaisista palveluista 15 % alennuksen. Mikäli palveluiden ostaja on saanut esim. naapurustoa ostamaan yhtiön palveluita antaa yhtiö tällöin palveluista 20 % alennuksen.

Itä-Suomen Ilmalämpö

Yhdistyksen jäsenet saavat normaalihintaisista tuotteista 10 % alennuksen ja ilmalämpöpumpuista 80 € alennuksen.

Kesport Kitee

Yhdistyksen jäsenet ovat oikeutettuja ostamaan jäsenetuliikkeen normaalihintaisia tuotteita 10 % alennuksella.

LVI- Bioneerit Oy

Yhdistyksen jäsenet saavat jäsenetu liikkeeltä 50 € alennuksen LVI- suunnitelman teosta. LVI- suunnittelusta hyvitetään puolet hinnasta, jos asiakas ostaa LVI- Bioneerit Oy:ltä asennusosat ja -työn.

Maijan Juhla ja Pitopalvelu

Kiteen Koiratarha & Kotihuolto Oy

Yhdistyksen jäsenet saavat jäsenliikkeeltä 2 € alennuksen lemmikin hoidosta/vrk ja 2 € alennus normaalista tuntihinnasta kiinteistönhuolto ja remonttitöistä.

Kiteen Jätehuolto Oy

Yhdistyksen jäsenet ovat oikeutettuja ostamaan jäsenetuliikkeen normaalihintaisia tuotteita 5 % :n alennuksella. Alennus koskee liikkeen kuljetusta, jäteastioiden myyntiä, jätelavojen vuokrausta, sakokaivojen/lokasäiliöiden tyhjennyksiä sekä vesikaivojen puhdistuksia. Omakotiyhdistyksen sopimus alentaa liikkeen ennestään edullisia hintoja. Alennus ei tietenkään koske kaupunnin perimää jätetaksaa, koska se menee kautta maksuna eteenpäin.

Ratilainen Ky

Yhdistyksen jäsenet ovat oikeutettuja ostamaan jäsenetuliikkeen normaalihintaisia tuotteita 5 %:n alennuksella.

Lämpökarelia Itä- Suomi Oy

lvi myynti, lvi huolto ja asennus, lvi urakointi.
  • Oras hanat (ei electra) ja varaosat (ei electra) - 25 %
  • Gustavsberg hanat - 40% ja varaosat - 25 %
  • IDO -varaosat - 25 %
  • HTP -viemäriputket ja -osat (32 mm....110 mm) - 45 %
  • Kupari putket - 35 %
  • Sulku ja säätöventtiilit - 25 %
  • Puserrusliittimet - 40 %
  • Messinkiosat - 40 %
  • Kannakkeet - 30 %
Alennukset lasketaan voimassa olevasta Lämpökarelian ohjehinnastosta. Tarjous ei koske myymälän netto hinnoiteltuja tuotteita.

Kotivo Oy

Yhdistyksen jäsenet ovat oikeutettuja ostamaan tuotteita ja palveluja 5 % alennuksella. Tuotteet ovat uusia vasta julkaistuja lämmityksen säästöä- ja etäohjausta langattomasti hallittavia. Näille uusille tuotteille ei millekään muulle ryhmälle anneta alennuksia. Tuotteita ja asennuksia saa Kiteeltä Mirotex Oy:ltä.

Yhdistyksellä lisäksi seuraavia sopimuksia.

Kiteen kaupunki ja Omakotiyhdistys ovat sopineet kumppani sopimuksen. Kiteen kaupunki ja Keski-Karjalan Omakotiyhdistys tekevät yhteistyötä mm. järjestämällä erilaisia kulttuuritapahtumia ja yhdistyksen toimintaan liittyviä koulutuksia jne.

Omakotiyhdistys ja Lähi-Tapiola Itä-Kiteen konttori ovat tehneet suullisen sopimuksen yhdistyksen hallituksen kokouksien pitämisen yhtiön tiloissa veloituksetta. Lisäksi yhtiö tarjoaa kokouskahvit.

Lue täältä lisää Omakotiliiton sekä Pohjois-Karjalan piirin tarjoamista eduista!