Kuulutko omatoimisten heimoon? Et ole yksin. Löydä oma yhteisösi!

Teemailta lakiasioista

Luennoitsijana Harri Kontturi Joensuusta.  Tilaisuus on sovittu pidettäväksi 11.01.2012 klo 18.00 alkaen. Paikka Kiteen Op kokoustilat. Kahvitarjoilu. Tervetuloa.

Tilaisuus pidetty. Harri Kontturi keräsi salin täyteen väkeä, eivätkä kaikki mahtuneet saliin vaan eteistilat ja kahvion puolikin olivat täynnä kuulijoita. Kontturin esittämänä lakiasiat eivät todellakaan kuulosta tylsiltä, luento oli elävä ja mielenkiintoinen. Aiheena ollut testamentin teko oli useimmille kuulijoille ajankohtainen ykkösasia lakiasioista. Kiitos Harri Kontturille ja runsaslukuiselle kuulijajoukolle.

Yleinen Kevätkokous

Kevätkokous pidetään maanantaina 16.04.2012 klo 19.00 alkaen. Paikka Kiteen Seudun Osuuspankin kokoustilat, Kitee. Hallitus kokoontuu klo 18.00 alkaen. Tervetuloa hallitus.

Jässi jätevesi-teemailta.

Jässi hankkeen tarkoitus on jätevesiratkaisujen eri mahdollisuuksien selvittely ja helpottaa kiinteistökohtaisten ratkaisujen tekemistä. Neuvonta on täysin irti markkinasidonnaisuudesta. Teemailta Kiteen OP:lla 17.09.2012 klo 18.00. Kahvitarjoilu tervetuloa.

Teemailta pidetty. Osanottajia oli kokoustilan täydeltä, arviolta 60-70 henkilöä. Käytiin aktiivista keskustelua neuvonnan lomassa ja kysyttävää riitti. Kiitoksia osalistujille.

Yleinen syyskokous

Pidetään maanantaina 17.12.2012 klo 19.00 alkaen. Paikka Kiteen Seudun Osuuspankin kokoustilat Kiteellä. Käsitellään syyskokoukselle kuuluvat asiat. Hallitus kokoontuu samassa paikasa klo 17.30 alkaen. Tervetuloa hallitus.