Kuulutko omatoimisten heimoon? Et ole yksin. Löydä oma yhteisösi!

Esteetön ja Turvallinen Kotiympäristö

Esitelmöijä Timo Ekroos, aluemyyntipäällikkö, Itä-Suomi (Hissipörssi Oy).

Teemailta ma 30. tammikuuta 2017, klo 17.30 kahvitarjoilu, klo 18.00 tilaisuus alkaa. Paikka Sivistys- ja kulttuurikeskus Ilmarinen, Ilmarisen kahvio. Tilaisuus on kaikille avoin ja ilmainen.

Teatterimatka Savonlinnaan

Agents-musikaaliin Ansiosidonnainen Savonlinnaan, 25.02.2017 (lauantai), lähtö ABC:n pihasta klo 11.15, esitys alkaa klo 13.00 ja kestää n. 2h15min. Buffet päivällinen esityksen jälkeen ravintola Perlina di Castello n. klo 15:30. Matkan hinta 97 €/hlö, ilmoittautuminen suoraan Pohjolan Matkan toimistoon puh. 0201 303 432, viimeistään 6.2.2017.

Tervetuloa matkalle, osallistuminen ei edellytä jäsenyyttä.

KEVÄTKOKOUS

Sääntömääräinen kevätkokous maanantai 03.04.2017, klo 18.00 alkaen.
Kokouspaikka Sivistys- ja kulttuurikeskus Ilmarinen, koulutie 3, 82500 Kitee (Ilmarisen kabinetti, kahvion vieressä).

Omakotiyhdistys Keski-Karjalan messuilla 22-23.04.2017.

Yhdistyksen paikka C 21-22, joka on Pohjois-Karjalan Sähkön osaston vieressä. Luvassa yhteismarkkinointia PKS:n kanssa, sähkösopimuksen tehneen uuden jäsenen ensimmäisen vuoden jäsenmaksun voi maksaa sähköyhtiö + muita etuja.

Tikkurilan maalipäivä 10.5.

Sisustus Laukkasella yhdistyksen jäsenille Tikkurilan maalipäivä 10.05.2017, klo 10-16.30. Luvassa tarjouksia jäsenille, suunnittelija Kirsi Sepponen paikalla tekemässä värisuunnittelua ja neuvontaa.

LVI-Bioneerit Oy täyttää 40 vuotta!

Esittelypäivät 11-12.05.2017, Yhdistys paikalla tapahtumassa, esittelyä, tarjouksia yms.

Keski- Karjalan Kaunis Piha, pihakilpailu kesä 2017.

Ilmoittautuminen kilpailuun Liisa Pirhonen 050 5359743, lispir@suomi24.fi ja Eija Hakulinen 050 3207557, hakulineneija@gmail.com, 15.06.2017 mennessä. Pihojen arviointi käynnit tehdään 24.07- 05.08.2017 välisellä ajalla. Sarjat taajamapihat ja taajamien ulkopuoliset pihat (haja-asutusalue). Kolme parasta pihaa palkitaan molemmissa sarjoissa, lisäksi kunniamaininnat yms. huomion osoitukset harkinnan mukaan. Pihojen on sijaittava Keski- Karjalan alueella.

Voittajat:

Taajaman ulkopuoliset pihat: Rauni ja Pentti Heikkinen, Kitee. Arja Ollikainen/Pekka Immonen, Kitee. Ritva ja Erkki Lassila, Tohmajarvi. Merja ja Esa Haakana, Kitee. Virva ja Esa Meriläinen, Rääkkylä. Jaettu ensimmäinen palkinto.

Taajamapihat: Aila ja Tapio Ikonen, Rääkkylä. Sisko ja Jorma Swahne, Tohmajärvi. Anneli ja Kauko Pykäläinen, Rääkkylä. Irja ja Pentti Vaittinen, Kitee. Sirpa ja Tuomo Toropainen Kitee. Jaettu ensimmäinen palkinto.

Erikoismaininta: Asta ja Mikko Parkkonen, Kitee.

Kilpailuun osallistui 27 määräaikaan ilmoittautunutta pihaa. Määräajan jälkeen joitakin, mutta heitä ei enää otettu mukaan. Onnea voittajat ja kiitoksia kaikki osallistujat.

Kesäteatterimatka Juukaan Vuokonjärven kesäteatteriin 23.07.2017

Ajankohta sunnuntai 23.07.2017, klo 13.00 alkavaan "Vihtorin harha askel" -näytökseen. Lähtö Kiteeltä ABC:n piha klo 10.00, Pohjolan Matkan bussilla. Ilmoittautumiset 7.7.2017 mennessä Liisa Pirhonen puh. 050 5359743. Matkan hinta jäsenelle ja aveceille 25 €/hlö, ei jäsenille 40 €/hlö, sis. kuljetuksen ja lipun näytökseen. Maksu yhdistyksen tilille FI59 5153 0440 0268 33 ilmoittautumisen yhteydessä ja viesti viitekenttään mitä maksu koskee (esim. Teatterimatka Juuka, "lähtijöiden nimet").

Matka Mikkelin Asuntomessuille lauantaina 29.07.2017

Lähtö Kiteen ABC:n piha klo 07.00 Pohjolan Matkan bussilla. Ilmoittautumiset 14.07.2017 mennessä Liisa Pirhonen puh. 050 5359743. Matkan hinta jäsen ja avec 20 €/hlö ja ei jäsenet 40 e/hlö sis. matkan ja lipun asuntomessuille. Maksu ilmoittautumisen yhdeydessä yhdistyksen tilille FI59 5153 0440 0268 33 ja viesti viitekenttään mitä maksu koskee, sekä lähtijät matkalle.

Rantakala Puhoksen navetalla lauantaina 12.08.2017 klo 13.00.

Tilaisuus on ilmainen ja tarkoitettu vain jäsenille, avec mukaan.
Tervetuloa!

Yleinen Syyskokous maanantaina 20.11.2017, klo 18.00 alkaen.

Kokouspaikka Sivistys- ja kullttuurikeskus Ilmarisen kabinetti, Koulutie 3,   82500 Kitee.
Kahvitarjoulu alkaa klo 17.30.