Välitämme kaikista alueemme ihmisistä asumismuodosta riippumatta. Toimimme paremman asumisen puolesta mm yhteisen tekemisen, edunvalvonnan ja jäsenetujen merkeissä.

VUODEN 2020 SYYSKOKOUS ENNAKKO-OSALLISTUMISTAVALLA

Syyskokous saatiin järjestettyä yhdistyslain mukaisessa määräajassa viime tinkaan 30.12.2020. Poikkeavaan
 järjestelyyn jouduttiin turvautumaan kokoontumisrajotusten kiristyttyä juuri, kun kokouskutsuja perinteisempään
tilaisuuteen oltiin laatimassa.

Kokoukseen osallistui 20 jäsentä, joista hallitus ja toiminnantarkastaja olivat asianmukaisesti suojautuneina läsnä.
Viisi jäsentä ilmaisi kantansa sähköisesti ja yhdeksän kirjeitse. Kaikki hyväksyivät kokouskutsussa tehdyt
hallituksen esitykset.

Koska henkilövalinnat siirrettiin seuraavaan yhdistyksen kokoukseen, kokouksen tärkein anti on talousarvio ja
toimintasuunnitelma vuodelle 2021. Jäsenmaksut pidetään ennallaan 23,00 € / 10,00 €. Hyväksytty toimintasuunnitelma
on kotivuilla kohdassa TOIMINTA. Myös kuluva vuosi näyttää olevan, ainakin alkukuukausina, tapahtumien siirtojen ja peruutusten sävyttämä. Hallitus valmistelee toimintaa niin, että heti, kun rajoituksia puretaan, rokotteet saadaan pistettyä yms, lähdetään liikkeelle. Toistaiseksi on valitettavasti tyytyminen pelkästään yhdistyksemme, Omakotiliiton ja piirien tarjoamiin
etuihin ja palveluihin.

Yhdistyksemme perustamisesta tulee 4.4.2021 kuluneeksi 20 vuotta. Myös vuosijuhla on siirretty pidettäväksi tuonnempana.

Nyt edetään terveysturvallisuus ensisijaisena kohti laumasuojaa. Vaikka korona onkin rassanut jo lähes vuoden sekä ihmisiä
että mm. yhdistysten toimintaa, huolehditaan terveydestämme ja vireydestämme.