Tervetuloa Hakkilan omakotiyhdistyksen kotisivuille!

Hakkilan omakotiyhdistys ry on Hakkilan alueen asukkaiden etua valvova Suomen Omakotiliiton paikallisyhdistys, joka pyrkii toiminnallaan luomaan viihtyisän kotiseudun ja asumisen ympäristön.

Hakkilan omakotiyhdistys on perustettu vuonna 2019 ja se toimii Vantaalla Hakkilankallion kaupunginosan pienkiinteistöjen omistajien ja haltijoiden etua valvoen ja edistäen heidän yhteisiä harrastuksiaan.

Yhdistyksemme seuraa ja kommentoi asumisympäristöä koskevia asioita ja etenkin kaavoitusta ja paikallisten palvelujen kehittymistä. Järjestämme keskustelu- ja tiedotustilaisuuksia. Seuraamme alueellamme tapahtuvia asioita ja tarvittaessa teemme esityksiä asioiden suhteen.

Kuulemme mielellään asukkaiden toiveita kylän asioiden kehittämiseksi. Jos jokin asia askaruttaa, ota yhteyttä ja kerro mielipiteesi, niin voimme yhdessä vaikuttaa (ks hallituksen jäsenten yhteystiedot).

Haluan liittyä jäseneksi!
Hakkilan Omakotiyhdistys

Seuraa toimintaamme!

Ajankohtaisten asioiden tiedotus tapahtuu yhdistyksen Facebook-ryhmässä sekä nettisivuilla kohdassa Uutiset. Facebook-ryhmä on suljettu ryhmä vain jäsenmaksun maksaneille Hakkilan omakotiyhdistyksen jäsenille.

Yhdistyksemme kuuluu Omakotiliittoon

Omakotiliiton kautta, yhdessä muiden paikallisyhdistysten kanssa, voimme vaikuttaa valtakunnallisesti asumisen asioihin. Liitto ajaa pientaloasujien sekä mökkiläisen asioita erilaisissa työryhmissä sekä lausuntojen ja lakialoitteiden kautta. Liitto haluaa edistää pientalovaltaista asumistapaa ja tuoda suomalaiseen asumispolitiikkaan lisää todellisia vaihtoehtoja. Liiton tavoitteena on kohottaa omakotiasumisen arvostusta valtakunnallisessa ja kunnallisessa päätöksenteossa sekä linjauksissa. Lue lisää liiton teemoista! Mitä enemmän meitä jäseniä on, sen paremmin meitä kuunnellaan!

Liiton kautta saat neuvoja ja hyötytietoa sekä rahanarvoisia etuja. Lue lisää jäsenyyden hyödyistä.

Jäsenyys kannattaa - liity nyt!

Hakkilan Omakotiyhdistys kuuluu Suomen Omakotiliittoon. Jokainen jäsenmaksun maksanut saa liiton lehden ja monipuoliset jäsenedut ja palvelut.

Omakotiyhdistykseen voi liittyä jäseneksi jokainen alueen pientaloasukas.
Jos et ole vielä jäsen, niin liity mukavaan joukkoomme !

Jäsenmaksumme vuonna 2022 on 30 €.

Jäseneksi voit liittyä täyttämällä liittymislomakkeen. Merkitse paikallisyhdistykseksi Hakkilan omakotiyhdistys.