Tervetuloa Kaanaan Omakotiyhdistyksen kotisivuille!

Yhteystiedot yhteydenottoa varten:

Puheenjohtaja Kimmo Nurmi
kj.nurmi@gmail.com

kaanaanomakotiyhdistys@gmail.com

Haluan liittyä jäseneksi!
Kaanaan Omakotiyhdistys

Miksi Omakotiyhdistys?

Yhdistyksen tarkoituksena on koota yhteen alueemme pientalo- ja vapaa-ajan asukkaat. Yhdessä voimme vaikuttaa paikallisesti mm. kaavoitukseen, ympäristöön, turvallisuuteen sekä asumisviihtyvyyteen. Tehdään meidän kunnasta paras mahdollinen paikka asua!

Edunvalvonnan lisäksi yhdistys voi järjestää myös paikallista toimintaa kuten luentoja asumisen asioista, kasvinvaihtopäiviä, kylätapahtumia, yms. Ota yhteyttä ja kerro, minkälaista toimintaa sinä kaipaisit alueellemme! Yhdistyksestä löytyy aina samanhenkisiä ystäviä, joten sinun on myös helppo toteuttaa itseäsi yhdistyksen kautta.

Yhdistyksemme kuuluu Omakotiliittoon

Omakotiliiton kautta, yhdessä muiden paikallisyhdistysten kanssa, voimme vaikuttaa valtakunnallisesti asumisen asioihin. Liitto ajaa pientaloasujien sekä mökkiläisen asioita erilaisissa työryhmissä sekä lausuntojen ja lakialoitteiden kautta. Liitto haluaa edistää pientalovaltaista asumistapaa ja tuoda suomalaiseen asumispolitiikkaan lisää todellisia vaihtoehtoja. Liiton tavoitteena on kohottaa omakotiasumisen arvostusta valtakunnallisessa ja kunnallisessa päätöksenteossa sekä linjauksissa. Lue lisää liiton teemoista! Mitä enemmän meitä jäseniä on, sen paremmin meitä kuunnellaan!

Liiton kautta saat neuvoja ja hyötytietoa sekä rahanarvoisia etuja. Lue lisää jäsenyyden hyödyistä.

Liity nyt ja ota edut itsellesi!

Lue täältä Kaanaanmaa -lehdet

kaaanaanmaa2016

Kaanaassa toimivat yhdistykset ovat yhteisvoimin julkaisseet vuosittain syksyllä ilmestyvää Kaanaanmaa lehteä. Lehti on tehty talkootyönä ja painotyö on rahoitettu ilmoitustuloilla joista lämmin kiitos paikallisille yrittäjille. Lehti on jaettu kaikkiin talouksiin Kaanaan alueelle. Painosmäärä noin 1000 kpl.

Lehden tekoon ovat osallistuneet Omakotiyhdistyksen lisäksi Koulun vanhempainyhdistys, Lastentarhan vanhempainkerho, Katteluksen asukasyhdistys ja Kaanaan Martat.

Kaikki lehdet löytyvät täältä: https://issuu.com/search?q=kaanaanmaa

Lue täältä lisää Omakotiliiton sekä Varsinais-Suomen piirin jäseneduista!