YHDISTYKSEN KOKOUKSET

Sääntömääräiset kokoukset ovat kevät- ja syyskokoukset sekä tarvittaessa kokoon kutsuttavat yleiset kokoukset .

Hallitus kokoontuu neljä – viisi kertaa vuodessa.

TALOUS

Jäsenmaksut sekä laituri- ja rantatuvan käyttömaksut luovat taloudellisen perustan yhdistyksen toiminnalle.Taloudenhoidossa pyritään tarkkaan harkintaan kaikkien hankintojen ja tilaisuuksien kulujen osalta. Hallitus seuraa yhdistyksen taloutta.

YHTEINEN TOIMINTA

Ranta-alue

Rantalaiturin kunnostus on turvallisuuden takaamiseksi hoidettava viimeistään kevään 2020-2022 aikana .  Ranta-alue on  tarkoitettu tolkislandetinyhdistyksen jäsenten virkistyskäyttöön ei ole uimarantakäytössä. Ranta-tupa on asukasyhdistyksen yksityisessä käytössä ja toimii yhdistyksen hallituksen toimitilana.

Tolkislandetin jäsenalueen toiminta persustuu talkotyöhön.

Puisto- ja metsäalueet

Puisto- ja metsäalueiden hoitoa jatketaan kaupungin kanssa yhteistyössä.

Talkoot

Keväällä ja syksyllä pidetään tarpeen mukaan talkoot joissa siivotaan ja kunnostetaan yhteiset alueet.

JAOSTOJEN TOIMINTA

Yhdistyksellä on rantatupa- ja laiturijaosto jotka ovat erikoistuneet oman alueensa toimintaan ja sen kehittämiseen.

Rantatupa

Rantatupa on hallituksen kokoontumispaikka sekä  rantatupa osakkaiden virkistyspaikka. Tilat vaativat kunnostusta mm. maalaustöitä.

Laiturijaosto

Yhdistyksen venelaiturin lukitusjärjestelmä sekä valvontakamerat uusitaan nykyaikaiseksi. Satama-alue siivotaan ja siistitään talkoilla kevään 2020 aikana. Veneen omistajien pitää huolehtia laiturialueen sisteydestä.

TIEDOTTAMINEN

Ulkoinen tiedottaminen

Ulkoinen tiedotus on yhdistyksen puheenjohtajan tehtävä.

Sisäinen tiedottaminen

Asukasyhdistyksen kotisivut uudistetaan kevään 2020-2022 aikana ja siirretään Omakotiliiton palvelimen kautta toimivaksi. Tiedotus hoidetaan jäsenille sähköpostilla, tekstiviestillä, tiedotteilla.

Tolkkisissa 3.7.2020

Tolkislandetin asukasyhdistyksen hallitus.