Kokouskutsu

Liperin Omakotiyhdistyksen vuosikokous pidetään torstaina 16.5.2024 kello 17:00 Teams-sovelluksella.

Yhdistyksen sääntöjen 7.§:n mukaan: "Yhdistyksen kokous voidaan järjestää yhdistyksen hallituksen niin päättäessä ilman kokouspaikkaa."

Kokouksessa käsitellään sääntöjen 8.§:n mukaiset asiat.

Kokousilmoittautumiset pyydetään sähköpostiin sami.toivanen@omakotiliitto.fi 15.5.2024 mennessä. Kokouslinkki toimitetaan kokouspäivän aikana.

Yhdistyksellämme olisi paljon annettavaa Liperin asumisen asioista päättäville tahoille. Yhdistyksemme kaipaa toimintaansa henkilöitä, jotka haluavat antaa oman panoksensa yhteisten asioiden eteen.

Tule mukaan toimintaamme ja löydä omakotiasioista hauska ja hyödyllinen harrastus! Osallistu kokoukseen ja kerro, mitä haluaisit tehdä entistä paremman Liperin eteen.

Tervetuloa!

Liperin Omakotiyhdistys ry
hallitus
2.5.2024

Liperin Omakotiyhdistys toimii Liperin kunnan alueella

Yhdistyksen tarkoituksena on koota yhteen alueemme pientalo- ja vapaa-ajan asukkaat. Yhdessä  voimme vaikuttaa paikallisesti mm. kaavoitukseen, ympäristöön, turvallisuuteen sekä asumisviihtyvyyteen. Tehdään meidän kunnasta paras mahdollinen paikka asua!

Edunvalvonnan lisäksi yhdistys voi järjestää myös paikallista toimintaa kuten luentoja asumisen asioista, kasvinvaihtopäiviä, kylätapahtumia, yms. Ota yhteyttä ja kerro, minkälaista toimintaa sinä kaipaisit alueellemme! Yhdistyksestä löytyy aina samanhenkisiä ystäviä ja sinun on myös helppo toteuttaa itseäsi yhdistyksen kautta.

Haluan liittyä jäseneksi!
Liperin Omakotiyhdistys

OLISIKO SINUSTA YHDISTYSTOIMIJAKSI?

Varmasti on. Anna aikaasi ja osaamistasi - tee, mistä tykkäät,HighFive_small silloin kun kerkeät!
Päivitä vaikka nettisivuja, järjestä tapahtumia, matkoja tai vieraslajitorjuntatalkoot,  tms. mikäli hallinnolliset tehtävät eivät kiinnosta.

Ei sitoutumispakkoa; voit tehdä työtä asumisen ja yhteisen ympäristömme puolesta myös kerta- tai kausiluontoisesti.

Yhdistyksemme kuuluu Omakotiliittoon

Omakotiliiton kautta, yhdessä muiden paikallisyhdistysten kanssa, voimme vaikuttaa valtakunnallisesti asumisen asioihin. Liitto ajaa pientaloasujien sekä mökkiläisen asioita erilaisissa työryhmissä sekä lausuntojen ja lakialoitteiden kautta. Liitto haluaa edistää pientalovaltaista asumistapaa ja tuoda suomalaiseen asumispolitiikkaan lisää todellisia vaihtoehtoja. Liiton tavoitteena on kohottaa omakotiasumisen arvostusta valtakunnallisessa ja kunnallisessa päätöksenteossa sekä linjauksissa. Lue lisää liiton teemoista!

Mitä enemmän meitä jäseniä on, sen paremmin meitä kuunnellaan!

Liiton kautta saat neuvoja ja hyötytietoa sekä rahanarvoisia etuja. Lue lisää jäsenyyden hyödyistä.