Koillis-Helsingin Omakotiyhdistys ry

Laitevuokraus

Koillis-Helsingin Omakotiyhdistys vuokraa jäsenilleen lyhytaikaista käyttöä varten mm. seuraavia koneita ja laitteita:

* aitaleikkuri pensasaidan tai puutarhakasvien muotoiluun
    * oksasilppuri, maks. oksan halkaisija 30 mm
    * painepesuri,
    * sähkösaha,
    * oksasaha ja oksaleikkuri, jossa myös jatkovarsi
    * omenanpoimija, jatkovarsi n. 3 m
    * rännihuuhtelija, liitäntä vesiletkuun
    * rännikourun puhdistaja, jatkovarsi 4m, (Fiskars)
    * kattokola lumien talvipudotukseen
    * monitoimitikkaat, lisävarusteena työtaso n.1m maasta
    * monitoimitikkaat, lisävarusteena työtaso n. 1,25 m maasta

Päivävuokra:
    10 euroa, moottorikäyttöiset laitteet
    5   euroa, käsikäyttöiset laitteet

Laitevuokrausta hoitaa Kalevi Ahlgren 0445362780

AITA- JA PENSASLEIKKURI

Pensasleikkurin vuorokausivuokra on jäsenille on 10 €.

Aitaleikkuri toimii 1-vaihesähköllä (ns.valovirta) ja sulakkeeksi riittää 10A tavallinen sulake (nope tai hidas). Vuokra sisältää tarvittaessa 20 m maadoitetun sähköjohdon.

PS. Liitä aitaleikkuri aina ulkokäyttöön tarkoitettuun vikavirtasuojattuun pistorasiaan, jos sellainen on käytettävissä.

OKSASILPPURI

Silppurin vuorokausivuokra on jäsenille 1. vrk 20 € ja seuraavat päivät 10 €. Silppuri soveltuu tuoreiden puiden oksien, pensaiden ja risujen silppuamiseen max. 30 mm (ei kuivien kuusen eikä orapihlajan oksien silppuamiseen). Puusilppua voi käyttää esim. kompostissa tai peittämään pensaiden tai perennojen juuria.

oksasilppuri

Oksasilppuri toimii 1- vaihesähköllä (ns.valovirta) ja sulakkeeksi tarvitset 16A sulakkeen tai ns. hitaan 10A sulakkeen. Vuokra sisältää tarvittaessa 20 m liitäntäjohdon.

PS. Liitä oksasilppuri aina ulkokäyttöön tarkoitettuun vikavirtasuojattuun pistorasiaan, jos sellainen on käytettävissä.