Kaarinan omakotiyhdistys

Poikluoman ja ympäristön omakotiyhdistyksen jäsentiedote 5-2017

Omakotitalkkarina on aloittanut kesäkuun alusta Heidi Gingström. Hänet tavoittaa miestalkkarin numerosta 044 5191 249. Soittele jos kaipaat reipasta työntekijää avuksesi. Jäsenille talkkarin työstä veloitetaan 8€/tunti ja ei jäsenille 10€/tunti. Pihahommat ovat hänen vahvuusaluettaan, joten soittele rohkeasti.

Kesäretkelle; saaristolaisristeilylle Öröön lähdemme m/s Kökarilla lauantaina 5.8. klo 9 Martinsillan kupeesta Läntinen Rantakatu Vaakahuoneen edustalta. Paluuaikataulu Turkuun klo 21. Retkellä on mukana koko päivän opas. Menomatkalla nautimme lohikeittolounaan. Matkalle voi halutessaan ottaa myös polkupyörän. Matkan hinta 79€, joka sisältää matkat, oppaan ja lohikeiton. Varaa paikkasi Pirkolta 14.7 mennessä puh. 040 0433 954.

Elokuinen kesäilta yhdessä pihalla tapahtuma järjestetään keskiviikkona 9.8. klo 17:30 alkaen -tule kun ehdit - Rauvolan Rantakulman VPK:n pihalla Rauvolantie 6.

Ohjelmassa erilaisia leikkimielisiä pelejä mm. saappaanheittoa kuvasuunnistusta, keppihevoskisa, käsiruiskukeilausta, tikkakisat, frisbeenheittokisa, mölkkyä.   Illan kruunaa yhteislaulua Martti Lapin säestämänä ja makkaraa, kahvia/ teetä/ mehua ja pullaa.   Tapahtuma ja tarjoilu ilmaista.

Tervetuloa viettämään mukavaa kesäiltaa koko perheen kanssa!

Poikluoman ja ympäristön omakotiyhdistyksen jäsentiedote 4-2017

KEVÄT-TEMPAUS PIISPANLÄHTEEN LASTENTALOLLA

tiistaina 23.5. KLO 17:30 – 20:00

Pääosassa ovat lasten maastojuoksukilpailut. Kilpailussa on sarjat vuosina 2011/2010, 2009/2008, 2007/2006 ja 2005/2004 syntyneille tytöille ja pojille. Ilmoittautumiset klo 17:30 – 17:45 lastentalon sisäpihalla. Kilpailu alkaa klo 18:00. Juoksu tapahtuu yhteislähtönä sarjoittain. Osallistumismaksu 1 € (sis. pullan ja mehun). Kaikki osallistujat palkitaan. Illan aikana grillit on kuumana. Buffetissa myynnissä mm. kahvia, mehua, pullaa, makkaraa ja lettuja.

Kesäretkelle saaristolaisristeilylle Öröön lähdemme m/s Kökarilla lauantaina 5.8. klo 9 Martinsillan kupeesta Läntinen Rantakatu Vaakahuoneen edustalta.

Paluuaikataulu Turkuun klo 21. Retkellä on mukana koko päivän opas. Menomatkalla nautimme lohikeittolounaan. Matkalle voi halutessaan ottaa myös polkupyörän. Matkan hinta 79€, joka sisältää matkat, oppaan ja lohikeiton. Varaa paikkasi Pirkolta 14.7 mennessä puh. 040 0433 954.

Omakotitalkkaria ei ole vielä saatu, mutta haastatteluja on käyty ja toiveessa on, että 1.6. saataisiin naistalkkarin työskentely käyntiin. Lisätietoihin vastaa Jouko puh. 040 022 7064

Vartiovuorelle kesäteatteri Rölliin on vielä lippuja, mutta varaa pikaisesti omasi Pirjolta puh. 050 5356 122. Liput palautetaan piakkoin teatterille.

Poikluoman ja ympäristön omakotiyhdistyksen jäsentiedote 2-2017

Talvi on kauneimmillaan ja talvitapahtuman onnistuminen lauantaina 4.3. klo 12:00 näyttäisi toteutuvan. Lunta varmaan riittää viikoksi, vaikka plussaa onkin taas luvattu koko viikolle. Eli kaikki suksensa omistavat lapsukaiset kaikki laduille. Yritämme saada ladut jo viikolla, että pääsette harjoittelemaan. Taikuripoika hevonen tulee ajeluttamaan lapsia ja aikuisia 2€ hintaan, Puffetista saatte suun makeaksi ja myös makkaraa ja lettuja on tarjolla. Kaikille hiihtäjille pulla, mehu ja jokainen palkitaan. Osallistuminen maksaa 1€.

Nähdään Piispanlähteen lastentalolla nuorisotilan edessä! Poikluomantien puolella!

Yhdistyksen vuosikokous pidetään torstaina 23.3.klo 19:00 Piispanlähteen lastentalon olohuoneessa( Poikluomantien puoli). HUOM! Ovikello on oven vieressä!!! Käsiteltävänä sääntömääräiset asiat, kuten tilit ja toimintakertomus vuodelta 2016. Kokouksessa Verisuren asiantuntija paikalla.

Tule kuuntelemaan ja kyselemään turvallisuudesta! Kokouksessa on kahvitarjoilu.

Omakotitalkkaritoiminta ei ole vielä päässyt vauhtiin, sillä talkkaria ei olla saatu. Työnvälitykseen on oltu yhteydessä, mutta sieltä ei ole tarjottu mitään. Tiedustelut Joukolta puh. 040 022 7064.

Lähde kanssamme maagiseen metsään; kohtaa Röllit,  menninkäiset ynnä muut omituiset otukset ja juhlista Turun Kesäteatterin matkassa 100-vuotiasta Suomea Olemme varanneet ennakkonäytökseen lippuja  tiistaina 13.6. klo 18:00.

Lippujen hinnat jäsenille 15€ ja muille 17€. Varaa lippusi Pirjolta 28.4. mennessä puh. 050 5356 122.  lehtosenpirjo@gmail.com

Poikluoman ja ympäristön omakotiyhdistyksen jäsentiedote 1-2017

Hyvää alkanutta vuotta kaikille!

Nyt olisi kevätteatterin aika ja suuntaamme tänä vuonna Tampereen teatteriin katsomaan hillittömän hauskaa komediaa ”Näytelmä, joka menee pieleen” lauantaina 18.3. klo 14:30. Ruokailun olemme varanneet teatterilta klo 12:30. Koko paketin hinta jäsenille vain 50€ ja ei jäsenille 65€. Lähtö klo 9:30 entisen HopLopin nykyisen Puuilon parkkipaikalta. Lippujen varaukset Pirjolta puh.050 5356 122 lehtosenpirjo@gmail.com pe 17.2. mennessä. Ilmoita samalla ruoka-allergiat. Lippujen lunastus Prisman kahviossa keskiviikkona 1.3.klo 18-19:00 tai sopimuksen mukaan.

Innokas harrastajateatteriryhmä on vihdoin löytänyt voimavaroilleen sopivan näytelmän, kunnon brittiläisen murhamysteerin. Roolitus on täydellinen, lavasteet ja rekvisiitta verrattomat. Kaikki mikä voi mennä pieleen, menee pieleen. Poskettoman kaaoksen keskellä urheat amatöörinäyttelijät joutuvat käyttämään kaiken taitonsa ja sinnikkyytensä – ja yleisö ulvoo naurusta!

Näytelmä joka menee pieleen sai alkunsa brittiläisten näyttelijäopiskelijoiden pubiin tekemästä hupikomediasta. Nyt se on ylistetty ja huippupalkintoja kerännyt Lontoon-hitti.

Rooleissa: Lari Halme, Mari Turunen, Pia Piltz, Matti Hakulinen, Ville Majamaa, Risto Korhonen, Arttu Ratinen ja Tomi Alatalo.

Omakotitalkkaria ei ole tällä hetkellä.Turun Pientalo säätiön toiminta loppui, kun ei saanut enää Elyrahoitusta. Omakotiliiton piirin kanssa yhteistyö jatkuu ja sen edistymisestä tiedotetaan myöhemmin. Tiedustele Joukolta talkkariprojektin edistymistä puh. 040 0227 064.

KOKO PERHEEN ULKOILUPÄIVÄ

Lauantaina 4.3.2017 klo 12:00 – 15:00 Piispanlähteen lastentalolla

Huom! Vesisateen sattuessa tai lumen puuttuessa tapahtumaa ei järjestetä, pakkasraja -15°C.

Lasten hiihtokilpailussa sarjat tytöille ja pojille, syntyneet v. 2007/2008, v. 2009/2010, v. 2011/2012 ja 2013/2014.

Ilmoittautumiset klo 12:00 – 12:45 Pekkasen edessä (Poikluomantien puoli)

Kilpailu alkaa klo 12:00. Osallistumismaksu 1 €. Osallistumismaksu sisältää kuuman mehun ja pullan. Kaikki osallistujat palkitaan.

Rantakulman VPK:n palomiehet saapuvat paikalle paloautollaan ja esittelevät kalustoaan.

Taikuripoika ajeluttaa reellään koko tapahtuman ajan lapsia ja aikuisia. Ajelun hinta 2€.

Buffetissa myynnissä kahvia, pullaa ja makkaraa.

Tervetuloa joukolla viettämään ulkoilupäivää!