Halikon Pienkiinteistöyhdistys

Pientä pintaremonttia?

Kaikkea ei tarvitse omistaa itse. Jos haluat peräkärryn lainaksi, saat sen kohtuullista vuorokausikorvausta vastaan.

Yhdistyksen lainalaitevalikoima on laaja. Huomaa kuitenkin, että samaa lainalaitetta on vain yksi, joten muista varata laite hyvissä ajoin. Varaa laite soittamalla jäsenkirjeen viimeisellä sivulla olevaan talkkarinumeroon.

Erityisesittelyssä tekstiilipesuri.

Laite on Kärcherin helppokäyttöinen ja tehokas tekstiileille tarkoitettu pesuri. Pesuri on käytännöllinen puhdistettaessa sohvia, tuoleja, auton penkkejä – jopa pienikokoisia mattoja.

Pesuaineliuos tehdään sekoittamalla lämmintä vettä ja laitteen mukana tuleva pesuainekuutio. Kun liuos on valmis, se suihkutetaan pestävälle pinnalle. Pesuliuoksen annetaan vaikuttaa vähän aikaa ja neste imuroidaan pois. Imuroinnin jälkeen pestävä pinta jää vielä vähän kosteaksi, mutta ei märäksi ja kuivuu käyttökuntoon muutaman tunnin kuluttua.

Pestävä pinta kannattaa testata ennen pesua huomaamattomasta kohdasta, jotta mahdolliset mutta epätodennäköiset pintavahingot näkyvät etukäteen. Pesuria on käytetty monella eri pinnalla, eikä vahingoista ole ilmoitettu.

Pestävän pinnan ympäristö kannattaa suojata esim. pyyhkeillä, sillä pesunestettä saattaa roiskua pinnan läheisyyteen.

Pesuri on pestävä käytön jälkeen. Tämä onnistuu hyvin pelkällä vedellä.