Tervetuloa Lounais-Espoon Omakotiyhdistyksen kotisivuille!

Lounais-Espoon Omakotiyhdistys (LEOKY) valvoo alueensa pienkiinteistöjen omistajien etua ja tukee aktiivisesti omakotiasumista Lounais-Espoossa.

Yhdistys toimii tiedonvälittäjänä jäsentensä, Espoon kaupungin ja muiden sidosryhmien välillä, sekä järjestää jäsenilleen tapahtumia ja apua omakotiasumisen haasteisiin.

Lounais-Espoon Omakotiyhdistys kuuluu Suomen Omakotiliittoon, Espoon Omakotiyhdistysten keskusyhdistykseen ja Espoon kotiseutuyhdistysten Liittoon.

Jäseniä meillä on jo kohta 400! Liity sinäkin joukkoomme ja ota edut itsellesi!

LEOKY täyttää vuonna 2022 60 vuotta !

60-vuotis juhlat pidetään loppukesällä.  Ajankohta ilmoitetaan myöhemmin.

Lue täältä lisää Omakotiliiton ja Uudenmaan piirin eduista!

Haluan liittyä jäseneksi!
Lounais-Espoon Omakotiyhdistys

Sirkustemppuja
Yhdistyksen järjestämässä Lastenkisat -tapahtumassa viihtyy, vaikkei osallistuisi itse kilpailuun!

Ajantasaisimmat tiedot tulevista tapahtumista löydät Facebook-sivuiltamme!

KOTIAPU: Heikki Heikkala Kauklahti

Soita numeroon 044 777 2002
Sähköposti heijasalo@gmail.com
Pihatyöt, lumityöt, siivoustyöt, asiointi, talon vahtiminen, korjaustyö,jne

Palvelun hinta Lounais-Espoon Omakotiyhdistyksen jäsenille on 25,- €/h

Työstä katolla on lisäveloitus 5€/h

Matkakorvaus 6€/palvelukerta

Miksi Omakotiyhdistys?

Yhdistyksen tarkoituksena on koota yhteen alueemme pientalo- ja vapaa-ajan asukkaat. Yhdessä voimme vaikuttaa paikallisesti mm. kaavoitukseen, ympäristöön, turvallisuuteen sekä asumisviihtyvyyteen. Tehdään meidän kunnasta paras mahdollinen paikka asua!

Edunvalvonnan lisäksi yhdistys voi järjestää myös paikallista toimintaa kuten luentoja asumisen asioista, kasvinvaihtopäiviä, kylätapahtumia, yms. Ota yhteyttä ja kerro, minkälaista toimintaa sinä kaipaisit alueellemme! Yhdistyksestä löytyy aina samanhenkisiä ystäviä, joten sinun on myös helppo toteuttaa itseäsi yhdistyksen kautta.

Yhdistyksemme kuuluu Omakotiliittoon

Omakotiliiton kautta, yhdessä muiden paikallisyhdistysten kanssa, voimme vaikuttaa valtakunnallisesti asumisen asioihin. Liitto ajaa pientaloasujien sekä mökkiläisen asioita erilaisissa työryhmissä sekä lausuntojen ja lakialoitteiden kautta. Liitto haluaa edistää pientalovaltaista asumistapaa ja tuoda suomalaiseen asumispolitiikkaan lisää todellisia vaihtoehtoja. Liiton tavoitteena on kohottaa omakotiasumisen arvostusta valtakunnallisessa ja kunnallisessa päätöksenteossa sekä linjauksissa. Lue lisää liiton teemoista! Mitä enemmän meitä jäseniä on, sen paremmin meitä kuunnellaan!

Liiton kautta saat neuvoja ja hyötytietoa sekä rahanarvoisia etuja. Lue lisää jäsenyyden hyödyistä.

Liity nyt ja ota edut itsellesi!