Tervetuloa Kauklahden Omakotiyhdistyksen kotisivuille!

Yhdistyksen tarkoituksena on koota yhteen alueemme pientalo- ja vapaa-ajan asukkaat. Yhdessä voimme vaikuttaa paikallisesti mm. kaavoitukseen, ympäristöön, turvallisuuteen sekä asumisviihtyvyyteen. Tehdään Kauklahdesta paras mahdollinen paikka asua!

Edunvalvonnan lisäksi yhdistys voi järjestää myös paikallista toimintaa kuten luentoja asumisen asioista, kasvinvaihtopäiviä, kylätapahtumia, yms. Ota yhteyttä ja kerro, minkälaista toimintaa sinä kaipaisit alueellemme! Yhdistyksestä löytyy aina samanhenkisiä ystäviä, joten sinun on myös helppo toteuttaa itseäsi yhdistyksen kautta.

Yhdistyksemme kuuluu Omakotiliittoon

Omakotiliiton kautta, yhdessä muiden paikallisyhdistysten kanssa, voimme vaikuttaa valtakunnallisesti asumisen asioihin. Liitto ajaa pientaloasujien sekä mökkiläisen asioita erilaisissa työryhmissä sekä lausuntojen ja lakialoitteiden kautta. Liitto haluaa edistää pientalovaltaista asumistapaa ja tuoda suomalaiseen asumispolitiikkaan lisää todellisia vaihtoehtoja. Liiton tavoitteena on kohottaa omakotiasumisen arvostusta valtakunnallisessa ja kunnallisessa päätöksenteossa sekä linjauksissa. Lue lisää liiton teemoista! Mitä enemmän meitä jäseniä on, sen paremmin meitä kuunnellaan!

Liiton kautta saat neuvoja ja hyötytietoa sekä rahanarvoisia etuja. Liity nyt ja ota edut itsellesi!

Lue täältä lisää Omakotiliiton sekä Uudenmaan piirin jäseneduista!

Yhdistyksen omia jäsenetuja ovat mm. lyhytaikaisesti lainattavia välineitä:

- Monipuolinen sisäilmanlaatumittari  Airthings View Plus tarjoaa tarkkaa radonin ja laajaa sisäilmanlaadun mittausta. View Plus mittaa pienhiukkasia, hiilidioksidipitoisuuksia, VOC-yhdisteitä, ilmanpainetta, ilmankosteutta ja lämpötilaa. Tällä saa nopean yleiskuvan sisäilman laadusta.
- Infiray P2Pro lämpökamera tablettiin liitettynä P2 Pro -ohjelmalla (android). Tällä voi esimerkiksi etsiä mahdollisia lämpövuotoja tai kylmäsiltoja erittäin tarkasti.
- Akkukäyttöiset puutarhavälineet: lehtipuhallin, aidan leikkuri, ruohotrimmeri
- Klapikone, oksasilppuri ja sähkökäyttöinen moottorisaha. Sähköjohtoja ja oksasaha jolla pääsee jopa 4-5 metrin korkeudessa oleviin oksiin.
- Lisähankintoja voi ehdottaa.
- Vuokrattavissa peräkärry edullisesti

Haluan liittyä jäseneksi!
Kauklahden Omakotiyhdistys
25 €
Tule tykkäämään myös Facebook-sivustamme ja muista ilmoittaa ja pitää ajantasalla sähköpostiosoitteesi jäsenrekisterissämme
- näin saat ajankohtaiset tiedotteet nopeasti ja kätevästi!