Kouvolan Omakotiyhdistys ry.
Tulevat tapahtumat

Menneet tapahtumat

28.11.2022Järjestämme yhdessä Rosarium-kukkakaupan kanssa joulukukka-asetelmien ohjausta 28.11.2022. Omavastuu tapahtumaan 25€, joka sisältää kaikki tarvikkeet, ohjauksen ja kevyen tarjoilun. Ilmoittautuminen soittamalla numeroon +358 50 4900842 (arkisin klo 16-20) 20.11.2022 kello 20 mennessä. Tapahtuma järjestetään, jos saamme tarpeeksi ilmoittautuneita.
26.11.2022Kouvolan Teatterissa esitetään Joulushow (https://kouvolanteatteri.fi/joulushow/), johon jäsenemme saavat lippuja 20€ omavastuulla. Lippuja on rajoitettu määrä. Varaukset numerosta +358 50 4900842 (arkisin klo 16-20). KAIKKI LIPUT ON JO VARATTU!
23.11.2022 Kouvolan Omakotiyhdistyksen sääntömääräinen syyskokous pidetään Marttakulmassa (Torikatu 6) 23.11.2022 kello 18:00 (etäosallistumismahdollisuus). Jouluinen glögi- ja puurotarjoilu alkaa kello 17:30. Kokouksen alussa esitys energiansäästöasioista, jonka pitää Omakotiliiton toiminnanjohtaja Marju Silander. Kokoukseen vaaditaan ennakkoilmoittautuminen. Ensimmäiset 20 ilmoittautunutta saavat pienen lahjan osallistumisestaan (energiankulutusmittari), joten kannattaa ilmoittautua mahdollisimman nopeasti osoitteen https://forms.office.com/r/ye3ZtgnHwR kautta. Viimeinen ilmoittautumisaika on 20.11.2022 kello 20:00.
10.09.2022Yhteistyötapahtuma Kuusankosken Viherpisteellä (https://www.viherpiste.fi) kello 10-13. Tarjolla makkaraa ja Viherpisteen tarjouksia.
27.08.2022Tykkimäen päättäjäiset. Yhdistys tarjoaa jäsenilleen tapahtumaan alennusta rannekkeista, eli omavastuu on 22€/ranneke (aikuinen), 15€/ranneke (alle 120cm) ja 5€/iltalippu. Rannekkeita/lippuja on rajoitettu määrä. Varaukset numerosta +358 50 4900842 (arkisin klo 16-20). Viimeinen ilmoittautumispäivä on 24.8.2022 ja rannekkeet/liput haetaan etukäteen torstaina.
17/19.07.2022Jäsenetutapahtumana kesäteatteriesitys "Kaiken takana on nainen" Korvenkylän kesäteatterissa. Liput 10€ omavastuulla.
04.06.2022Evakkotori Kouvolan vanhalla torilla.
18.05.2022Repojotus, Mustilan Viini ja Lähiruuan ystävät järjestävät Villiyrttikurssin 18.5.2022 kello 17:30 Mustilan koululla, Elimäellä. Yhdistyksemme jäsenet saavat jäsenalennusta 5€ / jäsen (max 10 jäsentä), kunhan muistavat mainita ilmoittautumisen yhteydessä oky. Yhdistyksen jäsen voi ilmoittautua ja maksaa  myös suoraan netissä. Kassalle mentäessä annetaan alennuskoodi (kuponkikoodi): omakoti22. Kurssille varaaminen ja lisäinfo löytyy tästä: https://repovesikeskus.fi/tuote/villiyrttikurssi-mustilan-koululla/
14.05.2022Käsityö- ja taitopäivä @ Museokortteli 14.5.2022, tervetuloa mukaan
09.04.2022Kevätmessut 09.04.2022, ilmainen kuljetus, liput 2 yhden hinnalla.
06.04.2022Jäsentapahtuma omenapuiden leikkauksen merkeissä osoitteessa Susikuopantie 8, 45120 Kouvola alkaen kello 17:00. Maria Tigerstedt näyttää esimerkein ja neuvoo kuinka omenapuita leikataan keväisin.
03.04.2022 Maria Tigerstedt ja Kimmo Kuusisto järjestävät omenapuiden leikkuu- ja varttamiskurssin 3.4.2022. Yhdistyksemme jäsenet saavat jäsenalennusta 5€ / jäsen (max.10 jäsentä), kunhan muistavat mainita ilmoittautumisen yhteydessä oky. Lisätietoa löytyy liitteestä
29.03.2022 Kouvolan Omakotiyhdistys ry:n kevätkokous pidetään 29.3.2022 kello 18:00 Marttakulmalla (os. Torikatu 6, Kouvola). Kahvitus alkaa kello 17:30. Ennen kokousta kaksi esitystä:  Heini Mäkelä Villiyrtit LuonnonYrtit (pdf) (1.5 MB) ja Nuohoustoimi Seppälä Ky. Kokousta varten tarvitsemme ennakkoilmoittautumisen.  Vain ilmoittautuneet saavat etäkokoukseen linkin ja paikalletulijat kahvituksen.
26.03.2022Linnunpönttöpäivä RTV:llä (os. ​Tommolankatu 5, 45130 Kouvola.) la 26.3.2022 klo 10-15. Paikalla myös makkaratarjoilu. Linnunpönttötarvikkeita rajoitettu määrä.
11.02.2022112 kodin paloturvallisuus iltapäivä perjantaina 11.02.2022 kello 14:00 - 17:00. Paikanpäällä (os. Kunnanpellontie 37, Kuusankoski) voi harjoitella palon sammuttamista sammuttimella sammutusaltaaseen. Kymen Paloturva tarkistaa paineellisen palosammuttimen hintaan 5 euroa/sammutin. Heillä myös erikoistarjouksia sammuttimista, sammutuspeitteistä ja tietysti myös palovaroittimista tapahtuman ajankohtana. 100 ensimmäiselle ilmainen grillimakkara ja kahvi. Paikalla myös mahdollisuus saada liukkauden estämistä varten Leca-soraa omaan ämpäriin. TERVETULOA!!
19.01.2022
TORJUTAAN LIUKKAUTTA!
Nyt on tarjolla Lecamursketta sadalle ensimmäiselle hakijalle keskiviikkona 19.01.2022 klo. 17-19 osoitteessa Keltavuokontie 3, Kouvola. Tarvitset mukaan vain oman ämpärin ja jäsenkortin. TERVETULOA!
Murskeen meille tarjoaa tietysti Leca Oy!!!