Kouvolan Omakotiyhdistys ry.
Vuoden 2017 menneet tapahtumat:

07.12.2017 Kouvolan Omakotiyhdistys ry:n sääntömääräinen syyskokous pidetään Kouvolan pääkirjaston auditoriossa torstaina 7.12.2017 kello 18:00 alkaen. Kahvitarjoilu alkaa kello 17:30. Kokouksen alussa esitys naapuruussuhdeasioista. Tervetuloa!
10.11.2017Kouvolan Omakotiyhdistys ry tarjoaa jäsenilleen 20€ omakustannushintaan rajoitetun määrän lippuja Kouvolan Teatterin esitykseen "Satumaa". Liput varattu pe 10.11.2017 kello 19:00 näytökseen.
16.05.2017Kouvolan Omakotiyhdistyksen sääntöjen mukainen kevätkokous pidetään KSS Energian tiloissa (Hovioikeudenkatu 3, 45100 Kouvola) alkaen kello 18:00. Kahvitus alkaa jo kello 17:30. Ennen kokousta KSS Energia kertoo aurinkosähköstä ja Kouvolan Kukkakaupan edustaja hyönteishotellista.
06.05.2017 Perinteinen pönttöpäivä pidetään taas Manskilla kello 10-12. Paikalla mahdollisuus tehdä linnunpönttö itsellesi ja nauttia hernerokasta. Tervetuloa!
08.04.2017Kevätmessut (http://kevatmessut.messukeskus.com/), jossa Oma koti, OmaMökki Helsingissä. Jäsenet saavat ilmaisen kuljetuksen tapahtumaan, lähtö Matkakeskukselta 09:30, takaisin lähtö Helsingistä 16:30. Jäsenkortilla sisäänpääsy 2 yhden hinnalla. Kuljetukseen ilmoittautuminen tekstiviestillä numeroon 050 490 0842
22.03.2017Kouvolan kuntavaaliehdokkaat vastaavat ajankohtaisiin pientaloasukkaita koskeviin aiheisiin. Paneelin puheenaiheina ovat mm. asumiskustannukset, kaavoitus, kiinteistövero, jätemaksut, rakennusvalvonta, vesi ja palvelut. Tarkempi paikka: Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, Kouvolan kampuksen päärakennus (tila 337, 3.krs). Lisätietoa: http://www.omakotiliitto.fi/kuntavaalit