Pääskyvuoren Omakotiyhdistys

Yhdistyksen uutisia. Kevät- ja syyskokousten sekä johtokunnan kokousten päivämäärät löytyvät omilta alasivuiltaan.

Rottahavaintoja yhdistyksen alueella

Jäsenistöltä on tullut palautetta rottahavainnoista. Paras keino pitää tuholaiset loitolla on alueiden pitäminen siistinä. Muistetaan sulkea aina jäteastioiden kannet. Sekajäte- ja biojätepusseja tai yksittäisiä roskia ei tule jättää jäteastioiden ulkopuolelle maahan, sillä jätteet houkuttelevat rottia apajille. Myös lintujen ruokinnassa on syytä pitää paikat siistinä.

Tarvitsemme sähköpostiosoitteesi

Syyskokouksessa päätimme, että lopetamme aikaavievän ja kustannuksia aiheuttavan kokouskutsujen jakamisen perinteisiin postilaatikkoihin sekä tehostamaan yhteydenpitoa jäseniimme.

Tämän vuoksi pyydämme ilmoittamaan tai päivittämään sähköpostisi. Tämä tapahtuu

1. Kirjautumalla suoraan omiin tietoihin Omat tiedot - Omakotiliitto

tai

1. Omakotiliiton sivuilla Päivitä jäsentietosi - Omakotiliitto
  • Jos jäsentiedoistasi puuttuu sähköpostiosoite tai se on väärä (tai se löytyy rekisteristämme jostain syystä useampaan kertaan), ei kirjautuminen jäsensivuille onnistu. Ilmoita tällöin sähköpostiosoitteesi tämän sivun lomakkeen kautta tai ota yhteyttä Omakotiliiton toimistoon: toimisto@omakotiliitto.fi tai p. 09 680 3710. Jäsenet, joilla on sähköpostiosoite jäsentiedoissaan, osallistuvat 500 € matkalahjakortin arvontaan.

Antennijärjestelmän asennusopas

Kotimaisten asennusliikkeiden verkosto Easyasennus on koonnut ilmaisen oppaan omakotitalon antennijärjestelmän hankkijalle. Tietopaketti sisältää myös vastauksia yleisimpiin antennijärjestelmien vikatilanteisiin. Voit ladata oppaan osoitteesta www.easysennus.fi, opas_omakotitalon_tv-antennin_valintaan (pdf) (845.6 KB).

Omakotiliiton Varsinais-Suomen piirin yhdistysristeily 2.3.2019

Piknik-risteily Turusta Maarianhaminaan Viking Linen laivoilla Amorella ja Grace.

Viking Grace

Tilaisuuden avaus, VS-piirin puheenjohtaja Harri Nurmi

• Unelmatalo vai homeloukku -tilaisuus 22.3. klo 17.30-20.00. Lemminkäisenkatu 30, Turku AMK auditorio. Ilmoittautuminen 18.3. mennessä. Puhujana mm. Hannele Rämö. Kahvitarjoilu.
  • Tulorekisteri: Kaikki yhdistyksen suorittamat maksut pitää ilmoittaa tulorekisteriin, esim. kokouspalkkiot, kilometrikorvaukset, kulukorvaukset. Ei tarvitse ilmoittaa ainoastaan silloin, kun maksut suoritetaan kuitteja vastaan. Lisätietoa www.vero.fi/tulorekisteri, www.prh.fi.

Suomen Omakotiliiton liittohallituksen puheenjohtaja Ari Renfors

• Yleiskatsaus vuoden toimintaan.
  • Tulevaisuus: Miten toimitaan esimerkiksi 20 vuoden päästä.
  • Liiton sääntöuudistus.
  • Liittokokus Mikkelissä.

Suomen Omakotiliiton järjestöpäällikkö Sami Toivanen

• Viestintä ja etujen markkinointi jäsenkunnalle.
  • Yhdistyksen paikallinen vaikuttaminen alueellaan.

Yhteistyökumppanit

• Turku Energia Oy: Sähköajoneuvot ja aurinkopaneelit. Aurinkopaneelit valmistetaan SaloSolarin tehtaalla Salossa.
  • Kattokeskus Oy.
  • Asianajotoimisto Heikkilä & CO Oy: Vanhan kiinteistön myyminen.

VS piirin risteily

Sähköpostiosoite muuttunut

Yhdistys on ottanut käyttöön omakotiliiton alaisen sähköpostiosoitteen. Uusi osoite on paaskyvuori@omakotiliitto.fi. Vanha osoite ei ole enää käytössä.