Hyvää Juhannusta ja mukavaa kesää. Nähdään tapahtumissa

Romanssi -konsertti la 10.8.  klo 18.00 Taaborinvuori, Koulunkulmantie 34, 01940 Nurmijärvi. Tangokuningas Amadeus Lundberg esiintyy orkesterinsa kanssa ja  esittää  suomalaisia ja italialaisia rakkauslauluja sekä ikivihreitä suomalaisia ja kansainvälisiä sävelmiä. Jäsenetuna liput jäsenille 20 € kpl ei jäsenet 28,50 €,  (normaalihinta 35 €, eläkeläishinta 32,50 €). Lippuja rajoitetusti, varaa 9.7. mennessä okt.nurmijarvi@gmail.com tai  puh. 050 358 7407.

Rajamäen kyläpäivät la 31.8. klo 9.30 – 15.00  Nurmijärven Omakotiyhdistyksellä on oma osasto! Esittelemme toimintaamme kyläpäivän kävijöille.  Jos olet kyläpäivillä,  tule pulla-kahville esiintymislavan reunalla osasto 10-11.

Fruticetum-hedelmälajipuisto su 8.9.2024 Lohjalla. Lähtö  9.30 Rajamäki -Kirkonkylä -Klaukkala Fruticetum. Hedelmätarhaan on istutettu noin 250 omenalajiketta. Paikallisia ja perinnelajikkeita sekä viljelylajikkeita Suomesta ja naapurimaista. Päärynöitä ja luumuja on istutettu kutakin noin 50 lajiketta. Makea- ja hapankirsikoita noin 40 lajiketta ja koristeomenoita yli 30 lajiketta.

Mahdollisuus hedelmien itsepoimintaan (erillismaksu). Maistella saa vapaasti.

Early bird-hinta,  jäsenhinta  25 €,  ei-jäsenet 30 € , maksettuna tilille alla  10.8. mennessä Tämänjälkeelippuhinnat jäsenet 30 €  ei jäsenet 35 €.   Hintaan sisältyy bussimatka, opastus hedelmätarhalla  ja piknik- lounas. Ilmoittautuminen okt.nurmijarvi@gmail.com  tai puh. 050 358 7407.

Maksa matka  tilille alla OP Uusimaa FI51 5780 3820 2075 37    viite 1232

Lauantaina 25.5.2024 klo 10-13  järjestetään jälleen
PUUTARHA, PIHA JA PARVEKE -tapahtuma Klaukkalan torilla.

Ohjelmassa:
- Omakotiyhdistyksen esittelyä
- Kesätalkkarit esittäytyvät
- Nikkaroi mukaasi linnunpönttö
- Varaa kirpparipaikka, taimillesi ja aiheeseen sopiville tavaroillesi p. 050 358 7407 (jäsenille ilmainen, muille 5€)
-Makkaraa ja kahvia tarjolla!

Tervetuloa jäsenet vuosikokoukseen ja  Turvallisen asuntokaupan iltaan!

Nurmijärven Omakotiyhdistys ry:n sääntömääräinen vuosikokous

To 14.3.2024 klo 17.00 Nurmijärven kunnantalon Valtuustosalissa Käsiteltävät asiat § 8 mukaan,                        yhdistyksen tilit, tili- ja vastuuvapauden myöntäminen hallitukselle, toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2024,  puheenjohtajan ja hallituksen jäsenten valinta sekä edustajien  valinta Omakotiliiton sekä  Uudenmaanpiirin  kokouksiin.

Kahvi- ja teetarjoilu.

To 14.3.2024 klo 18.00 Nurmijärven kunnantalon valtuustosalissa  luento- ja keskustelutilaisuus aiheena                Turvallinen ja riidaton asuntokauppa. Omakotiliiton neuvontalakimies Janne Nuutinen Tammer-juristit Oy:stä selventää kauppakirjan sisällön merkitystä  ja Kim Malmivaara Raksystemsistä kertoo kuntotarkastuksesta, millainen on hyödyllinen kuntotarkastus.   Tilaisuus avoin  myös yleisölle .

Kahvi- ja teetarjoilu. Tilaisuuden päätteeksi arvomme läsnäolijoiden kesken halkomotin.

Haluan liittyä jäseneksi!
Nurmijärven Omakotiyhdistys