Metsä Nieminen Oy

Metsä Nieminen Oy tarjoaa laajan valikoiman erilaisia palveluita. Päätoimiala on metsätaloutta palveleva toiminta, mutta kotitalouksille ja taloyhtiöille on myös monipuolisia kiinteistöhoidon palveluja:

• Piha- ja ongelmapuunkaato (nostokori vuokrataan tarvittaessa)
  • Kantojen jyrsintä (yhteistyöyrittäjän kanssa)
  • Pensasaitojen ja puiden hoitoleikkaukset
  • Ruohonleikkuu ja trimmaus
  • Vesakoiden raivaus / niitto ja ympäristön maisemointi / siistiminen
  • Lehtien puhallus ja haravointi
  • Rännien tarkistus ja puhdistus
  • Terassien, kivetysten ja valokatteiden pesu. Myös kivetysten uudelleensaumaus.
  • Pienimuotoiset viherrakennusprojektit
  • Piha- ja mökkiteiden auraukset. Myös yksityisteiden kunnossapito ja perusparannus.
  • Pihojen talvikunnossapito eli lumen auraaminen / kolaaminen / hiekoitus (talven 2023 varaukset käytännössä lähes täysi tämän palvelun osalta)
  • Kiinteistönhoidon palvelusopimukset

Pystymme toimittamaan käytännössä kaikki palvelut ns. avaimet käteen periaatteella.

Palveluiden hinnoittelussa on vaihtoehtoina käytettyyn työaikaan perustuva hinnoittelu tai kiinteähintainen urakkahinnoittelu. Tarjoukset tehdään aina kirjallisesti ensisijaisesti sähköpostitse. Jos asiakkaalla ei ole sähköpostia, niin tarjouksen saa paperilla. Tuntitöissä laskutettava työaika alkaa työkohteessa. Matkakulut sisältyvät tuntihintaan Ulvilan ja Porin keskustaajaman alueella. Jos kyseessä on urakkahinnoittelu, niin matkakulut sisältyvät automaattisesti urakkahintaan.

Tuntihinnoittelussa verollinen tuntihinta on alkaen 62€/tunti / työntekijä. Tuntityössä tuntihintaan vaikuttaa työn vaativuus ja riskit sekä tarvittava kalusto. Oletusmaksuaika on 14 päivää. Mahdollisuus sopia myös laskun jakamisesta kahteen tai kolmeen erään ilman korkoa ja kuluja. Mahdollisuus 60% kotitalousvähennykseen. Omakotiliiton jäsenille lisäksi 10% alennus. Arviokäynti on maksuton.

Metsä Nieminen Oy, Joonas Nieminen, toimitusjohtaja.
+358 44 343 4810, joonas@metsanieminen.fi
www.metsanieminen.fi