Messut Nokialla -tapahtuma 18.5. -19.5.2024

Satakunnan piirijärjestö ja Hämeen piirijärjestö ovat yhteisellä osastolla mukana Messut Nokialla -tapahtumassa 18.5. -19.5.2024, osoite: Hinttalankatu 6  37100 Nokia (Nokian jäähalli). Tapahtumaan odotetaan lähes 200 näytteilleasettajaa ja tuhansia kävijöitä molempina päivinä.

Osastollamme voit tutustua Omakotiliiton toimintaan ja mikäli et vielä ole Omakotiliiton jäsen myös liittyä Omakotiliiton jäseneksi. Uusille jäsenille annamme liittymislahjan. Lisäksi voit rakentaa osastollamme linnunpöntön pihapiiriisi laitettavaksi.
Kaksipäiväisillä, pääsymaksottomilla yleismessuilla viihtyy koko perhe.

Toivotamme kaikki lämpimästi tervetulleeksi!

Satakunnan piiri mukana Suomi Areenassa myös 2024!

Omakotiliitto  ja Satakunnan piiri osallistuvat omalla osastollaan Suomi Areenan kansalaistorille 25. - 28.6.2024 Porissa.

SuomiAreena-viikon ohjelma rakentuu eri lavoilla käydyistä yhteiskunnallisista keskusteluista sekä festivaaliviikon muusta ohjelmasta - esimerkiksi kävelykierroksista, musiikista, yhteisötaideteoksesta, mingleistä tai futis-, padel- ja pesismatseista.
Tapahtumapaikat ja lavat sijaitsevat kävelymatkan etäisyydellä toisistaan.
Kaikki SuomiAreenan sisällöt ovat kävijöille ilmaisia.

Tule mukaan joko aktiivina tai messuvieraana!

Messut ja tapahtumat ovat erinomaisia paikkoja levittää tietoutta Omakotiliiton ja yhdistysten toiminnasta. Siksipä olemme tänäkin vuonna mukana SuomiAreenassa omalla ständillämme. Mikäli olet kiinnostunut jäsenhankinnasta ja messutyöstä, ole yhteydessä Sami Toivaseen, sami.toivanen@omakotiliitto.fi.