Ol niingon gotonas

Muutos yhdistyksen pankkipalveluihin

Rauman Oma Koti ry:n pankkipalvelut toimittaa jatkossa Oma Säästöpankki. Maanantaista 22.7. lähtien ei enää maksuja vanhoille tileille. Uudet tilitiedot ilmoitetaan erikseen.

Rauman Pientalot Yhdistys ry on nyt Rauman Oma Koti ry

Rauman Pientalot Yhdistyksen toukokuun kevätkokouksessa päätettiin hallituksen
esityksen mukaisesti, että yhdistyksen uusi nimi on vastaisuudessa Rauman Oma Koti ry.
Samalla myös yhdistyksen logo muutettiin vastaamaan uutta nimeä.
Nimenmuutoksen taustalla on saattaa kaikki oman kodin omistajat yhdistyksen nimen
sateenvarjon alle, myös asunto-osakkeiden omistajat.
Kevätkokouksessa päivitettiin myös yhdistyksen sääntöjä, koska nimen muutos aiheutti
tekstimuutostarpeen lisäyksen asunto-osakkeen omistajien suhteen. Mitään muuta
oleellista ei sääntöihin muuttunut.
Myös tilinpäätös vuodelta 2023 hyväksyttiin ja todettiin, että yhdistyksen taloudellinen tila
on hyvä. Lisäksi Omakotiliiton liittovaltuustoon päätettiin esittää Heikki Uusi-Mikkolaa ja
varalle Aulis Jokista.
Tiedoksi jo nyt, että Rauman Oma Koti on taas mukana syksyn Silakkamarkkinoilla,
informoimme lähempänä lisää. Lisäksi osallistumme standille Suomi Areenan
kansalaistorille. Tervetuloa piipahtamaan!

Syyskokous pidettin 2.11.2022

Hallitus 2023-2024

Yhdistyksen puheenjohtaja Jaana Fagerlund

Jäsenet Olivia Fagerlund, Mika Korhonen, Oiva Hannukainen, Reijo Tuominen, Pentti Väkiparta,

Harri Vanne, Mauri Mäenpää sekä Teppo Mannila

Varalla Ulla Tikka ja Satu Ailio

Ennen kokousta Omavoima Oy edustajat valaisivat sähkömarkkina tilanteesta ja kertoivat uudesta sähkösopimus tarjouksesta, tilaisuus kiinnosti, osallistujia oli yli 200 jäsentä.

Syyskokouksessa 19.10.2021 valituksi tuli yhdistyksen seuraavaksi puheenjohtajaksi
Jaana Fagerlund
sekä hallitus 1.1.2022 alkaen:
Oiva Hannukainen, Reijo Tuominen, Pertti Väkiparta, Harri Vanne (matkanjärjestäjä), Mika Korhonen, Raija Kantola (Rahastonhoitaja), Pasi Kaunisvirta (sihteeri) uutena: Jaana Fagerlund (puheenjohtaja). Varalla Mauri Mäenpää sekä Teppo Mannila.

Yhdistys 40 vuotta

Rauman Pientalot yhdistys ry juhli näyttävästi 40-vuotista toimintaansa torstaina 5.3. Liki 150 jäsentä ja kutsuvierasta olivat kokoontuneet juhlatalo Ooperiin rennon keskustelun, hyvän ruoan ja Souvarien erittäin tansittavan musiikin pariin. Juhlapuheen piti Omakotiliiton liittohallituksen puheenjohtaja Ari Rehnfors. Lisäksi kuultiin Rauman vs. kaupunginjohtajan Tomi Suvannon tuoma kaupungin tervehdys. Juhlassa jaettiin ansioituneille yhdistystoimijoille ansiomerkkejä, joista yksi oli kultainen, kaksi hopeista, kahdeksan pronssista ja kaksi kunniakirjaa.

Kiitos kaikille mukana olleille.

jäsenhankinta (1)
Kuulimme suru uutisen lauantaina 15.2.2020 Urpo Nieminen oli uupunut pitkäaikaisen sairauden murtamana, Urpo oli meidän pitkäaikainen jäsen, jäsenhankkia sekä monien matkojen vetäjänä tunnettu. Kaipauksella muistaen. Kuvassa Souvareiden Lasse Hoikka saadaan jäseneksi.

LS16.3.2019

Yhdistys oli mukana myös Rauman Silakkamarkkinoilla 15-16.9.2018.

Osasto 331, Teatterin parkkipaikalla.Lapsille työkalupakki rakennus mahdollisuus, pakkeja koottiin 100kpl
Uusia jäseniä 28 henkilöa, kiitos kaikille osallistuneille.

OSALLISTUMME MYÖS 2019 MARKKINOILLE! Tule mukaan 14-15.9.2019

silakkamarkkinat.2018
Teltalla kävi myös Kike Elomaa sekä uusi jäsen Kristiina Sykkö

Maastojuoksu9.5.18
Yhdistys mukana RU:n lasten maastojuksukisoissa 9.5.2018.