Varkauden seudun Omakotiyhdistys ry

Muista myös

Maksutonta laki-, rakennus-, energia- ja pihaneuvontaa jäsenille. Suuren kysynnän vuoksi mm. lakineuvonta on laajentunut ja neuvoa voi kysyä myös sähköisellä lomakkeella. Puhelinneuvonnan numero ja neuvonta-ajat  löytyvät Omakotiliiton jäsensivuilta ja Omakotilehdestä.

Omakotilehti - Jäsenet saavat 4 kertaa vuodessa monipuolisen Suomen Omakotilehden. Omakotiliiton jäsenlehden juttuaiheet liittyvät läheisesti arkiseen asumiseen, omakotitalon kunnossapitoon ja remontointiin, pihanhoitoon sekä sisustamiseen.

Talon huoltokirja - Omakotiliiton talon huoltokirja sisältää mm. kulutuksen seurannan, huoltosuunnitelman, käyttöpäiväkirjan, pts – pitkän tähtäimen suunnitelman sekä sähköisten asiakirjojen ja dokumenttien arkiston. Huoltokirja muistuttaa, neuvoo ja toimii ennakoinnin ja kunnossapidon apuna. Jäsenet voivat tilata painetun huoltokirjan Omakotiliiton toimistolta tai käyttää huoltokirjaa sähköisesti verkossa jäsentunnuksilla.