Tervetuloa Niiralan Omakotiyhdistyksen sivuille!

Omakotitalkkaritoiminta on tärkein Niiralan Omakotiyhdistyksen toimintamuodoista. Omakotitalkkaritoiminnalla pyritään tukemaan ikäihmisten asumista omakotitaloissaan. Talkkaritoimintaa yhdistyksellä on ollut jo vuodesta 2005 saakka ja toiminta jatkuu yhden tai mahdollisesti kahden talkkarin voimin jatkossakin ja työsopimus tehdään puoleksi vuodeksi kerrallaan. Omakotitalkkarin voit tilata avuksesi mm. aidan ja nurmen leikkuuseen, lumen luontiin ja muihin kodin askareisiin ja pieniin remonttihommiin.

Talkkaripalvelu maksaa 9€/tunti ja työstä voit hakea kotitalousvähennystä. Vähennystä varten tarvitset yhdistyksen Y-tunnuksen 1985154-2.

Omakotitalkkarin tilaus tapahtuu suoraan talkkarin puhelinnumerosta  040 067 4429 klo 8-13 välisenä aikana

Tilatkaahan talkkarit avuksi!

Omakotitalkkareiden työnohjaajana toimii Pekka Kettunen 040 141 1299.

Lumenluonti

Työvälinelainaus on myös osa Niiralan Omakotiyhdistyksen toimintaa. Niiralan Omakotiyhdistyksellä on lainattavissa mm. erilaisia pihankunnostukseen liittyviä työvälineitä.

Lainattavia työvälineitä ovat:

• pensasleikkuri, oksasilppuri, oksasaha, vesakkoviikate, kasvinsuojeluruisku, isot lehti/oksankeruupussit 2 kpl
  • painepesuri, akkukäyttöinen ikkunanpesuri
  • ränninputsari, lumenpudotin
  • hallitunkki
  • lämpöilmaisin ja sähkönkulutusmittari
Välineet ovat lainattavissa jäsenille ilman erillistä korvausta työvälinevastaavalta Antti Haaraselta, 050 591 2198, antti.haaranen@sakky.fi