Yhdistyksemme nimi on nyt Ylä-Savon Omakotiyhdistys

Iisalmen Omakotiyhdistyksen nimi on muuttunut. 1.8.2024 alkaen yhdistyksemme nimi on Ylä-Savon Omakotiyhdistys ry.

Toiminta jatkuu entisellään, vaikka nimemme muuttuikin.

Jäsenistömme on ympäri Ylä-Savoa, joten siksi teidän jäsenten toivomuksella ja päätöksellä nimi muutettiin.

Jatkossa lähetämme sähköpostia osoitteesta ylasavonoky@omakotiliitto.fi, mutta vanha sähköpostikin toimii vielä.

Iisalmen Omakotiyhdistys on 25-vuotias

Aktiivinen 25 -vuotias - Iisalmen Omakotiyhdistys ry

Yhdistys sai alkunsa sähkön kilpailuttamisesta, kun sähkölämmittäjät kokoontuivat Immo Kuutsan ja Satu Juutin kutsumana 23.9.1998 Iisalmen Seurahuoneelle. Immo Kuutsa toimi alkuvuodet puheenjohtajana ja vuonna 2018 hänet nimitettiin kunniapuheenjohtajaksi.
Jukka Ryhänen toimi puheenjohtajana 12 vuotta ja perustajajäsen Pentti Eskelinen on toiminut ansiokkaasti jäsenhankkijana. Ryhänen ja Eskelinen nimitettiin yhdistyksemme kunniajäseniksi vuonna 2018.
Nykyinen puheenjohtajamme on Tarja Martikainen.

Yhdistyksemme toimii iisalmelaisten ja yläsavolaisten pientaloasukkaiden sekä muissa asumismuodoissa asuvien ja vapaa-ajan asukkaiden edunvalvojana. Järjestämme jäsenille luentoja, tapahtumia ja virkistystoimintaa sekä tarjoamme etuja jäsenetuyritystemme kautta. Asumisaputalkkaritoiminta on myös yksi tärkeä palvelumuotomme.
Tutustu toimintaamme nettisivujemme kautta www.iisalmenomakotiyhdistys.net tai ota yhteyttä hallituksemme jäseniin, niin saat lisäinfoa monipuolisesta toiminnastamme.

Yhdistyksemme jäsenmäärä on yli 1000 jäsentä ja olemme Pohjois-Savon suurin omakotiyhdistys.
Palautetta/kehittämisideoita toiminnastamme otamme ilomielin vastaan osoitteessa iisalmenoky@omakotiliitto.fi

Olet lämpimästi tervetullut jäseneksi, tapahtumiimme ja toimintaamme!

Perinteinen omenapuuarvonta jäsenille

Osallistu Huvitus-omenapuun (20 kpl) arvontaan 12.5.mennessä. Ilmoita nimesi, jäsennumerosi ja yhteystietosi sähköpostilla iisalmenoky@omakotiliitto.fi tai tekstiviestillä puh. 0440 579 701

Iisalmen Omakotiyhdistyksen 25 v. -juhla

Iisalmen Omakotiyhdistyksen 25 v. -juhlaa vietettiin Iisalmen Luma-keskuksella su 26.11.2023. Tapahtuman kuvia löytyy kuvagalleriasta: Iisalmen Omakotiyhdistys 25v juhla

Juhlassa esitettiin myös uusin Asumisen vuosikymmenet video. Esittelyssä oli Touhula, Rohmula ja Virranranta.

Haluan liittyä jäseneksi!
Ylä-Savon Omakotiyhdistys ry

Hanki isännän viiri Suomen Omakotiliiton väreillä!

Hinta nyt vain 20 € (rajoitettu määrä) (ovh 45€)

Koko: 40x400 cm

Tilaukset iisalmenoky@omakotiliitto.fi tai puh. 0400 676 102
Isännänviiri 20 €

Linnunpönttötalkoot 27.4.24

Iisalmen RTV-myymälässä rakennettiin tiuhaan tahtiin linnunpönttöjä. Porat surisivat, pöntöt valmistuivat ja myös jäsenhankinta tuotti tulosta. Uudet jäsenet lähtivätkin tietopaketti ja linnunpönttö kainalossa etsimään sopivaa pesäpuuta. Kiitos RTV!

Olemme myös Facebookissa!