Teatteriretkeltä yhteistä iloa ja virkistystä

Uudelle jäsenelle !

Ilomantsin Omakotiyhdistys on puoluepoliittisesti sitoutumaton pientalo- ja vapaa-ajanasukkaiden edunvalvonta- ja palvelujärjestö. Jäseneksi voidaan hyväksyä asunnon, vapaa-ajanasunnon yms. kiinteistön omistajien lisäksi myös luonnolllinen henkilö, joka on kiinnostunut omakotitoiminnasta. Jäsenet päättävät yhdistyksen asioista vuosittain järjestettävissä syys- ja kevätkokouksissa.

- Syyskokouksessa vahvistetaan talousarvio ja toimintasuunnitelma tulevalle vuodelle, valitaan yhdistykselle puheenjohtaja seuraavaksi vuodeksi sekä valitaan hallituksen jäsenet erovuoroisten tilalle jne.

- Kevätkokouksessa mm. hyväksytään tilinpäätös ja toimintakertomus.

Kokousten yhteydessä on järjestetty asiantuntijaluentoja tms. Tervetuloa päättämään asioista!

Toiminta

Yhdistys järjestää runsaasti erilaista virkistystoimintaa = teatteri-, messu- ja kylpylämatkoja sekä omakoti-iltoja erilaisilla teemoilla. Tapahtumat ovat jäsenille edullisia, jotkut maksuttomia. Järjestämisestä tiedotetaan Pogostan Sanomissa, yhdistyksen www-sivuilla ja sähköpostiosoitteensa antaneille jäsenille sähköpostilla. Tervetuloa joukkoon mukaan!

Jäsenedut

Yhdistyksen jäsenille ja perhejäsenille on tarjolla joukko jäsenetuja. Merkittävin on sähkön kuukausiveloituksen puolitus Pohjois-Karjalan Sähköä käyttäville. Alennuksen saat käyttöön soittamalla PKS:n asiakaspalveluun 013 2663 200 tai ilmoittamalla jäsenyydestä sähköpostilla: asiakaspalvelu@pks.fi. Alennuksen saat kaikkiin nimelläsi oleviin sähköliittymiin. Muut jäsenedut jäsenkortilla.

Jäsenedun kertyminen:

Ostan sähkön Pohjois-Karjalan Sähkö Oy:ltä

Omakotiyhdistyksen jäsenenä saat sähkön puolitetulla kuukausihinnalla. Jäsenetu n. 27,00 €/v kultakin käytössä olevalta mittarilta.

Teen ostoksia rautakaupasta

Ilomantsilaiset rautakaupat myöntävät jäsenille tuotekohtaisia alennuksia.

Lainaan peräkärriä

Koneliike Tanskasesta voit lainata isoa kuomullista peräkärriä. Omakotiyhdistyksen jäsenenä korvaus on noin puolet normaalista. Jos käyttöä on kerran, etusi on 15 € ja jos kaksi, etusi on 30 € jne.

Teen hankintoja putkiliikkeestä

Paikallinen Putkiasennus Räty Oy antaa omakotiyhdistyksen jäsenille erilaisia tuotekohtaisia alennuksia.

Osallistun yhdistyksen järjestämälle teatterimatkalle

Jäsenetu n. 10 €.

Osallistun yhdistyksen järjestämään maksuttomaan joulupuuroiltaan

Lähtisitkö Erämessuille tms.?

Jäsenetu n. 10 €.

Lisäksi Omakotiliiton ja Omakotiliiton Pohjois-Karjalan piirin edut mm. Omakoti-lehti. Ilmaista rakennus- ja asiantuntijaneuvontaa ym.

Jäsenetusi yhteensä on helposti 100 € vuodessa.