Oulun Omakotiyhdistys

Kevätkokous maanantaina 29.4.2024 klo 16:00

Tervetuloa Oulun Omakotiyhdistyksen kevätkokoukseen maanantaina 29.4.2024 kello 16:00 Omakotiliiton Oulun piirin toimitilaan osoitteeseen Siirtolantie 12, 90530 Oulu.

Oulun 10 000 pientaloasukasta tarvitsevat vakuuttavan viestinviejän kunnan päättäjille. Tule mukaan toimintaan. Pidetään yhdessä leirinuotio lämpimänä, jonka ympärille pientaloasukkaat kokoontuvat yhteisten asioiden äärelle. Yhdistyksellämme on resursseja ja Omakotiliiton jäsenenä vahvat verkostot tehdä Oulusta entistä parempi paikka asua, rakentaa ja remontoida pientaloja.

Oulun suurimmassa omakotiyhdistyksessä voit tehdä juuri niitä asioita, joita haluat. Ja voit tehdä juuri niin paljon kuin haluat. Pääset tekemään hyvää ja toiminnastasi kiittää koko kaupunkimme. Yhdistyksessämme voit valita mielenkiinnon kohteesi mm. kuntavaikuttamisen, viestinnän, jäsenhankinnan ja tapahtumien järjestämisen parista. Kokemusta et tarvitse, vain kiinnostusta ja innostusta yhteisiä asioita kohtaan.

Tule tarinoimaan kokoukseemme ja huomaamaan, että voit löytää hauskan ja hyödyllisen harrastuksen omakotiyhdistysasioiden parista.

Kysele rohkeasti lisätietoja Sami Toivaselta, 040 847 4440 tai sami.toivanen@omakotiliitto.fi.

HUOM! Kokoukseen voi osallistua myös etänä Teams:n välityksellä. Ilmoita halukkuudestasi sami.toivanen@omakotiliitto.fi, niin saat paluupostissa kokouslinkin.

Oulun Omakotiyhdistys ry
hallitus

Oulun Omakotiyhdistyksen syyskokous

11.11.2019 klo 18 Puolivälinkankaan nuorisotalo, Mielikintie 7

Kokouksen aluksi kuulemme asiantuntijoiden kertomana miten tulevaisuuteen voi varautua:
  • Mitä jos puoliso ei olekaan kykenevä päättämään asioista, vammautuu työkyvyttömäksi tai kuolee yllättäen?
  • Voinko jo ennakkoon antaa perinnöksi kiinteistön?
Kokouksessa on lisäksi mahdollista liittyä omakotiyhdistyksen jäseneksi sekä tuoda esille oman asuinalueen asioita, joihin toivoisi muutosta!