Tervetuloa Pieksämäen Seudun Pienkiinteistöyhdistyksen kotisivuille!

Yhdistys toimii Pieksämäellä ja sen lähialueilla pientaloasujien sekä mökkiläisten edunvalvojana ja hyvinvoinnin edistäjänä.

Yhdistyksen tarkoituksena on koota yhteen alueemme pientalo- ja vapaa-ajan asukkaat. Yhdessä voimme vaikuttaa paikallisesti mm. kaavoitukseen, ympäristöön, turvallisuuteen sekä asumisviihtyvyyteen. Tehdään Pieksämäestä paras mahdollinen paikka asua!

Yhdistyksemme täytti vuonna 2023 jo huimat 70 vuotta!

Tule mukaan toimintaan!

Edunvalvonnan lisäksi yhdistys voi järjestää myös paikallista toimintaa kuten luentoja asumisen asioista, kasvinvaihtopäiviä, kylätapahtumia, yms. Ota yhteyttä ja kerro, minkälaista toimintaa sinä kaipaisit alueellemme! Yhdistyksestä löytyy aina samanhenkisiä ystäviä, joten sinun on myös helppo toteuttaa itseäsi yhdistyksen kautta.

Lisätietoja jäsenille suunnatuista tapahtumista löydät "toiminta" -välilehdeltä.

Aktiiviset uudet toimijat sekä tuoreet ideat ja näkökulmat ovat aina tervetulleita toimintaan.
Lähde siis avoimin mielin mukaan yhdistykseen joko toimijana tai rivijäsenenä, ja ole mukana tekemässä Pieksämäestä entistä parempi paikka omakotiasujille sekä mökkiläisille harrastaa ja asua! Kysy lisää puheenjohtajalta!

Puheenjohtajan yhteystiedot:
Kalevi Kaasinen

Haluan liittyä jäseneksi!
Pieksämäen Seudun Pienkiinteistöyhdistys

Yhdistyksemme kuuluu Omakotiliittoon

Omakotiliiton kautta, yhdessä muiden paikallisyhdistysten kanssa, voimme vaikuttaa valtakunnallisesti asumisen asioihin. Liitto ajaa pientaloasujien sekä mökkiläisen asioita erilaisissa työryhmissä sekä lausuntojen ja lakialoitteiden kautta. Liitto haluaa edistää pientalovaltaista asumistapaa ja tuoda suomalaiseen asumispolitiikkaan lisää todellisia vaihtoehtoja. Liiton tavoitteena on kohottaa omakotiasumisen arvostusta valtakunnallisessa ja kunnallisessa päätöksenteossa sekä linjauksissa. Lue lisää liiton teemoista! Mitä enemmän meitä jäseniä on, sen paremmin meitä kuunnellaan!

Liiton kautta saat neuvoja ja hyötytietoa sekä rahanarvoisia etuja. Lue lisää jäsenyyden hyödyistä.

Liity nyt ja ota edut itsellesi!