Lappeenrannan Omakotiyhdistys
homeilta140219

Tervetuloa Asumisterveysiltaan to 14.2.!

Asumisterveysliiton ja Omakotiliiton yhteinen asumisterveysilta pidetään torstaina 14.2.2019 alkaen klo 17:15.
Ennen illan teeman asiantuntijoiden esiintymistä Verisure tarjoaa kahvit ja kertoo kodin turvaamisen tuoreimpia kuulumisia.

Millaisia hajuja rakenteista voi tulla ja milloin on syytä huolestua? Mikä on mummolan / vanhan talon haju? Miten hoitaa vanhan talon kauppa ja pyrkiä välttämään riidat kaupan jälkeen? Mitkä ovat myyjän ja ostajan vastuut, jos talosta löytyy kosteusvaurio tai jopa hometta?

Asiantuntijoina
Hannele Rämö, Asumisterveysliitto AsTe ry
Heikki Oikkonen, Asianajotoimisto Heikki Oikkonen Oy

Tilaisuus pidetään Etelä-Karjalan Osuuspankin Mariankulmassa
Konttori sijaitsee Lappeenrannan keskustassa, osoitteessa Kirkkokatu 9. Käynti tilaisuutteen tapahtuu Kirkkokadun-Valtakadun kulmassa olevasta sivuovesta, josta mennään hissille ja 6. kerroksen kokoustiloihin. Kokoustiloihin saapuessanne löydätte vasemmalta vaatesäilytyksen ja käytävää oikealle Ravintola Saimaan, jossa pääsette nauttimaan kahvitarjoilusta upeissa Saimaa-maisemissa.

Pysäköintitilaa löytyy pankin alakerroksesta Cityparkin parkkihallista sekä läheisistä kadunvarsiparkeista (Kirkkokatu, Pormestarinkatu, Kauppakatu).

Paikalle mahtuu yhteensä 100 henkilöä, joten tila ei lopu kesken.