Imatran Omakotiyhdistys

Tervetuloa www.vilkkoni.fi (Kiurulantie 152, 55100 Imatra) järjestämään tapahtumaan lauantaina 18.5.2024 klo 11-14, jossa:

Kotipihan ja lähiluonnon villeihin hyötykasveihin tutustuminen, keruuhygieniasta ja turvallisuudesta, jatkokäsittelystä, keruuta osallistujien innon mukaan kotiin otettavaksi. Valmis kasvislounas pohjautuen kauden villikasveihin. Työnäytös mahlan keruusta. Puutarhakasveista ja esim. permakulttuurista voidaan keskustella ja tutustua villiyrttiharrastukseen ja kiertotalouteen kytkeytyvään hyötypuutarhaan.Omia keruuvälineitä ei tarvitse. Ohjeet osallistujille.

Sitova ilmoittautuminen tapahtuu maksamalla osallistumismaksu 5 eur (tai 5 eur + 12 eur* = 17 eur) Imatran Omakotiyhdistyksen tilille  FI36 5094 0040 0549 06 viimeistään perjantaina 10.5.2024.

* Voit ottaa mukaan myös yhdistykseen kuulumattoman ystäväsi (ja samalla suositella liittymistä https://liity.omakotiliitto.fi/ – 25 eur vuosimaksulla saa Omakoti -lehden lisäksi kattavat neuvonta- yms. palvelut, alennuksia, sähköisen huoltokirjan, jne. https://www.omakotiliitto.fi/jasenelle).