Kaarelan Omakotiyhdistys ry

Hallituksen kokoukset

Hallitus kokoontuu2021 seuraavasti:  15.2.; 19.4; 17.5; 16.8; 17.9; 18.10; 15.11; 20.12

Sääntömääräinen syyskokous

Sääntömääräinen syyskokous pidettiin ma 15.11 klo18-20. Kokoukseen osallistui 18:00 - 19:00 Sami Mankonen Ely-keskuksesta. Hän kertoi Hämeenlinnanväylän  rakennushankkeen suunnitelmista välillä Kannelmäen liittymä - Kaivokselan liittymä. Välille tehdään Kuninkaantammen eritasoliittymä ja meluesteet. Välistä tulee 3+3 -kaistainen.

Hankevastaava Sami Mankinen Ely-keskuksesta kertoi kokouksen alussa Hämeenlinnanväylän tulevasta projektista. Edellisestä lausuntokierroksesta tuli pieniä muutoksia. Nyt Hgin ja Vantaan kaupungit hoitavat omat asemakaavamuutokset kuntoon. Rahat Hki on varannut 2024 alkaen. Valtiolla ei ole rahoja vielä varattuna. Aikaisintaan päästään aloittamaan 2025.

Suunnitelmia voi katsoa: Sami Mankisen näyttämä aineisto

Kokouksen päätökset olivat:

• puheenjohtajaksi valittiin Heikki Hietanen vuodelle 2022

• Eeva Houtbeckers valittiin uudeksi varajäseneksi 2022

• toimintasuunnitelma vuodelle 2022 hyväksyttiin. Sama toiminta jatkuu. Bussiretki ja lasten tapahtuma Estetien leikkipuistossa.

• jäsenmaksu vuodelle 2022 on 27€. (Sama kuin 2021). Omakotiliiton osuus on 20€. Piirin osuus on 0,75€.

Sääntömääräinen kevätkokous

Sääntömääräinen kevätkokous pidettiin ma 17.9 klo 18-20. Alussa Laatu Kiinteistöhuolto Oy kertoi toiminnastaan.  He tarjoavat mm lumenaurauspalvelua talven ajaksi. Lokakuu on paras aika tehdä sopimus. Aurauskausi alkaa 1.11 ja päättyy 31.3.

Kokous myönsi vastuuvapauden hallitukselle v 2020 tilinpäätöksestä ja toiminnasta.

4.10 jälkeen kerhotila vapautui normaaliin käyttöön.

Poniajelutapahtuma Estetien leikkipuistossa pidettiin la 25.9  12-15

Perinteeksi muodostunut tapahtuma pidettiin. Poniajelua lapsille , 1936 vuoden paloauto ja tarjoilu tarjosivat viihdettä kävijöille. Alla muutamia kuvia tapahtumasta:

Vm 1936 paloauto
Poniratsastusta