En aktiv vår i Egnahemsföreningen på Kimitoön

Julkaistu

Med en temakväll om trädgård och blommor, och vårmötet med två gästföreläsare, Egnahemsföreningen på Kimitoön har haft en aktiv vår med många trevliga händelser på väg.

År 2024 ha nått sommartider, vi har igen haft full rulle på och förverkligade medlemmars önskemål om temakväll angående trädgård och blommor, vi fick en fin kväll tillsammans med Blombutik Annika Järvinen och Solveig Friberg som berättade för och om hur vi väcker upp vår trädgård, stort tack till Er två! På vårmötet hade vi två gästföreläsare på plats, Kimito kommuns tekniska chef samt Kimitoöns Vattenverks chef Nicklas Enestam, blev en intressant kväll det också, stort tack till er två.

Nu har vi ännu RTV fågelholksjippot och Lokal Tapiolas brandslänkardag kvar på agendan, dessutom den efterlängtade resan till Fiskars, Nordcenter samt Billnäs, sen tar vi sommarsemester.

Hör ni nu tänkte jag glömma en viktig sak, vi har igen talkkari på gång, så ring till vår nya talkkari, numret är 041-311 0766, vardagar 09.00 – 15.00

En skön sommar till er alla!

Avainsanat jotka liittyvät artikkeliin

Perhe heittelee frisbeetä omakotitalon pihalla koiransa kanssa.