Syksyn webinaarit on julkaistu – ilmoittaudu mukaan!

Julkaistu

Omakotiliiton syksyn webinaarien ilmoittautuminen on nyt avattu. Luvassa on hyödyllistä tietoa mm. lämpöpumpun huollosta sekä naapuruussuhteisiin ja yksityisteihin liittyvästä lainsäädännöstä.

Omakotiliiton webinaarit ovat maksuttomia ja avoimia kaikille Omakotiliiton jäsenyhdistysten jäsenille. Lämpimästi tervetuloa mukaan!

• Ti 15.10. klo 17:30–18:30 Kuivanapitolämmitys pitää rakennuksen kunnossa. Asiantuntijana Juha Vinha, Moistmaster Oy
  • To 17.10 klo 17:30–18:30 Tulisijalämmitys paloturvalliseksi – mitä huomioin valinnassa, asennuksessa ja käytössä? Asiantuntijana Jari Valtonen, Industria Oy
  • Ke 23.10. klo 17:30–18:30 Perusasiat yksityisteistä ja niiden hallinnoinnista. Asiantuntijana Jyrki Piiparinen, Asianajotoimisto Kontturi & Co Oy
  • To 24.10. klo 17:30–18:30 Lämpöpumpun käyttö ja huolto. Asiantuntijana Jussi Hirvonen, Suomen Lämpöpumppuyhdistys Sulpu ry
  • Ti 19.11. klo 17:30–18:30 Naapuruussuhteet – mitä yksityis- ja rikosoikeudellisia piirteitä naapuruussuhteisiin voi liittyä? Asiantuntijoina Jyrki Piiparinen & Matti Tolvanen, Asianajotoimisto Kontturi & Co Oy

Kaikki webinaarit tallennetaan, ja tallenteet ovat jälkikäteen jäsenten katsottavissa verkkosivuillamme.

Kaikkiin webinaareihin ilmoittaudutaan samalla lomakkeella. Linkki webinaariin lähetetään ilmoittautumislomakkeella ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen viimeistään webinaaripäivänä.

Kuivanapitolämmitys pitää rakennuksen kunnossa

Webinaarissa kerrotaan kuivanapitolämmityksen toiminnasta ja sen hyödyistä rakennuksen kosteusvaurioiden ehkäisyyn mökillä, varastoissa tai vaikkapa asuntoautossa. Asiantuntijana Juha Vinha, Moistmaster Oy.

Tapahtuman päivämäärä