Vastaa kyselyyn: Kiinteistönomistajien näkökulmia ja kokemuksia rakennusten kunnostamisesta

Julkaistu

Kansainvälinen kiinteistönomistajien liitto UIPI järjestää kyselyn rakennusten remontoimisesta. Tule mukaan vaikuttamaan rakennusten korjaamisen ja rakennuksiin liittyvän ilmastopolitiikan tulevaisuuteen Euroopassa!

Suomen Omakotiliitto on UIPI:n jäsen ja toteuttaa kyselyn Suomessa yhteistyössä Kiinteistöliiton kanssa. Kyselyn tavoitteena on kerätä tietoa rakennusten kestävästä ja energiatehokkaasta korjaamisesta sinun näkökulmastasi kiinteistönomistajana tai kiinteistöalalla työskentelevänä. Kokemuksesi auttavat meitä ymmärtämään tarpeita, ajureita ja haasteita, joita rakennusten omistajat kohtaavat korjausmatkallaan.

Poliittinen painopiste on yhä enemmän rakennusten energiankäytön tehostamisessa ja kestävyyden parantamisessa. Sekä EU:n että kansallisella ja paikallisella tasolla asetetaan uusia tavoitteita ja lainsäädäntöä rakennuskannan ilmastoneutraaliuden edistämiseksi. Keskeiset kysymykset ovat kuitenkin edelleen ajankohtaisia: Mitä kiinteistönomistajat voivat tehdä? Mitä on tehty tähän mennessä ja mitä aiotaan tehdä? Mikä motivoi, tai mitä haasteita on kohdattu?

Osallistumalla kyselyyn autat meitä tuomaan näkemyksesi, ehdotuksesi ja huolenaiheesi EU:n ja kansallisen tason poliittisiin keskusteluihin. Vastauksesi auttavat meitä edistämään kiinteistönomistajille suotuisaa politiikkaa. Lisäksi sinulla on mahdollisuus voittaa 50 euron Amazon-lahjakortti. Jaa näkemyksesi ja tule mukaan vaikuttamaan!

Kyselyyn vastaaminen kestää noin 10 minuuttia. Kyselyyn voi vastata lokakuun puoliväliin asti. Löydät kyselyn osoitteesta https://tinyurl.com/UIPI-fi

Lähettämällä vastauslomakkeen annat samalla suostumuksen anonymisoitujen tietojen käsittelyyn ilmoitettuja tarkoituksia varten. Tietojasi käytetään yksinomaan tähän tarkoitukseen, ja niitä säilytetään vain niin kauan kuin se on tarpeen käsittelyä varten. Käsittelyä hallinnoi UIPI. Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä osoitteeseen martinez@uipi.com

Lisätietoja: uipi.com

Avainsanat jotka liittyvät artikkeliin

Perhe heittelee frisbeetä omakotitalon pihalla koiransa kanssa.