Mediakortti

Omakotiliiton kanavissa kannattaa näkyä. Jäsenistössämme on mukana sekä pientaloasukkaita että vapaa-ajan asukkaita. Jäsenmedioissamme tavoitat kohdejoukon, joka haluaa pysyä ajan tasalla asumisen asioista ja talon kunnossapidosta.

Omakotilehti

Omakotilehti uudistuu – tarjolla sekä printin että digilehden hyödyt

Syyskuun 2024 numerosta alkaen Omakotilehden ilmoitukset julkaistaan myös diginä. Lehden ilmoitukset ovat mukana syyskuun lopun verkkosivu-uudistuksen lanseeraamisessa.

Verkkosivu-uudistuksen myötä lehti julkaistaan kokonaisuudessaan myös digiartikkeleina, ja paperilehteen ostettuihin mainoksiin sisältyy myös diginäkyvyys.

Omakotilehden kansikuva

Mainos julkaistaan Omakotiliiton painetussa jäsenlehdessä, jonka jakelu postitse on noin 71 000 ja painosmäärä 76 000–80 000. Lisäpainos jaetaan tapahtumajakeluna Omakotiliiton ja paikallisyhdistysten kautta.

Mainos julkaistaan sekä painetussa Omakotilehdessä että digimainoksena.

Hinnat

takasivu 3600 €

puolisivua 1800 €

kokosivu 3400 €

Kaupallinen artikkeli julkaistaan Omakotiliiton painetussa jäsenlehdessä, jonka jakelu postitse on noin 71 000 ja painosmäärä 76 000–80 000. Lisäpainos jaetaan tapahtumajakeluna Omakotiliiton ja paikallisyhdistysten kautta.

Tämän lisäksi kaupallinen artikkeli julkaistaan osana Omakotilehden digilehteä osoitteessa www.omakotiliitto.fi. Verkkosivusto uudistuu syyskuun 2024 lopussa. Artikkeliin kuuluu kaksi avainsanaa, joilla artikkeli nousee myös muun digiaineiston yhteydessä verkkosivustolla. Artikkeli jää Omakotilehden lehti/artikkeliarkistoon, jos tilaaja ei pyydä poistamaan sitä.

Hinta:

• 3600 €
Kuva Urakkamaailman artikkelista Omakotilehdessä

Kaupallinen artikkeli julkaistaan www.omakotiliitto.fi sivustolla Omakotilehti-osiossa. Artikkeliin liitetään 2 avainsanaa ja se liitetään myös aina seuraavaan ilmestyvään digilehtikokonaisuuteen. Artikkeli on voimassa 12 kuukautta.

Hinta:

• 1000 €

Vastaanottajien määrä 45 000

• 600 €

Omakotilehti printti ja digi

4. Jakelupäivä 14.-15.11., aineistopäivä 30.10.

2025

1 Jakelupäivä: 6.3.-7.3., aineistopäivä 20.2.

2 Jakelupäivä: 5.-6.6., aineistopäivä 22.5.

3. Jakelupäivä: 11.9.-12.9., aineistopäivä 28.8.

4. Jakelupäivä: 27.-28.11., aineistopäivä 13.11.

Omakotilehti – digi

1. Omakotilehtidigi uutiskirje viikko 2
  2. Omakotilehtidigi uutiskirje viikko 17
  3. Omakotilehtidigi uutiskirje viikko 42

Jäsenkirje

1. Jäsenkirje – uutiskirje viikko 4
  2. Jäsenkirje – uutiskirje viikko 12
  3. Jäsenkirje -uutiskirje viikko 34
  4. Jäsenkirje -uutiskirje viikko 50

Ilmoitushinnat edellyttävät digitaalista painovalmista PDF-aineistoa. Sivun koko on 210 x 297 mm, ja aineistoon tulee jättää 3 mm leikkuuvara. Ilmoitusten väriprofiili tulee olla PSOcoated_v3.icc. Aineistot toimitetaan osoitteeseen omakotilehti@omakotiliitto.fi viimeistään ilmoitettuna aineistopäivänä.

Uutiskirjeen mainos voidaan toteuttaa kuvana tai tekstin ja kuvan yhdistelmänä.

Kannattajajäsenyys on sääntömääräinen jäsenlaji yrityksille ja yhteisöille. Kannattajajäsenyys on voimassa 12 kuukautta ja jäsenmaksu on 1000 euroa. Kannattajajäsenet näkyvät toiminnassamme ja kannattajajäsenet voivat tarjota jäsenedun jäsenillemme.

• Kannattajajäsenet näkyvät www.omakotiliitto.fi etusivulla bannerissa ja kannattajajäsenesittelyssä, linkitetään kannattajajäsenen haluamaan osoitteeseen.
  • Kannattajajäsenet voivat kirjoittaa blogiin
  • Kannattajajäsenet voivat tarjota jäsenedun

Omakotiliiton yhdistysten jäsenillä on käytössään jäsenkortti, joka toimii  myös mobiilissa. Otamme korttiin rajatun määrän kumppaneita.

Perhe heittelee frisbeetä omakotitalon pihalla koiransa kanssa.