Kuivanapitolämmitys pitää rakennuksen kunnossa

Punainen mökki sumuisessa maisemassa, maassa ja puissa keltaisia lehtiä.

Webinaarissa kerrotaan kuivanapitolämmityksen toiminnasta ja sen hyödyistä rakennuksen kosteusvaurioiden ehkäisyyn mökillä, varastoissa tai vaikkapa asuntoautossa. Asiantuntijana Juha Vinha, Moistmaster Oy.

Ilmoittaudu 14.10. mennessä. Linkki webinaariin lähetetään ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen webinaaripäivänä.

Tapahtuman tiedot

Alkaa: 15.10.2024 17:30
Päättyy: 15.10.2024 18:30

Sijainti

Verkossa

Kuivanapitolämmityksen avulla tiloihin saadaan aikaan kosteusturvalliset olosuhteet huomattavasti pienemmällä energiankulutuksella, kuin nykyisin tyypillisesti käytössä olevalla peruslämmityksellä. Sähkönkulutus on tyypillisesti ainoastaan 5-20 % peruslämmityksen sähkönkulutuksesta.

Webinaarin asiantuntijana on Juha Vinha, Moistmaster Oy. Juha Vinha toimii päätyönään rakennusfysiikan professorina Tampereen yliopistossa. Hänellä on yli 30 vuoden kokemus rakennusfysiikan tutkimuksesta ja opetuksesta. Rakennusfysiikka käsittää mm. rakennusten ja rakenteiden lämpö- ja kosteusteknisen toiminnan, ilmastonmuutoksen vaikutukset rakennuksiin ja rakenteisiin, rakennusten energiankulutustarkastelut sekä home- ja kosteusvaurioiden ehkäisemisen. Juha Vinha on ollut kehittämässä myös ajoittain tai kokonaan käyttämättömien tilojen kuivanapitolämmitystä useassa tutkimushankkeessa Tampereen yliopistolla. Tutkimusten pohjalta perustettiin MoistMaster Oy vuonna 2021, joka toi markkinoille tilojen kuivanapitosäätimen vuonna 2022.

Tämä webinaari on poikkeuksellisesti avoin myös muille kuin Omakotiliiton jäsenyhdistysten jäsenille.

Ilmoittaudu Kuivanapitolämmitys-webinaariin

Ilmoittautumislomake muille kuin Omakotiliiton jäsenyhdistysten jäsenille

Nimi(Pakollinen)
Sähköposti(Pakollinen)
Uutiskirjeen tilaus(Pakollinen)
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Perhe heittelee frisbeetä omakotitalon pihalla koiransa kanssa.